×

Accesează
contul existent

Analiza

Analiza ZF. Ce s-a intamplat in comertul modern in 2022: Doua retele n-au deschis magazine noi,...

Analiza ZF. Ce s-a intamplat in comertul modern in 2022: Doua retele n-au deschis magazine noi, patru au accelerat expansiunea, iar doua au pus frana in ceea ce priveste inaugurarile

19.11.2022, 11:14 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

¬ Auchan, Profi, Lidl, Penny, Kaufland si Cora au deschis in primele zece luni din acest an aproape 250 de magazine noi, cu circa 25 mai putine ca in perioada similara din 2021 ¬ Metro si Selgros nu au inaugurat unitati proprii ¬ Reprezentantii Mega Image nu au raspuns solicitarii ZF privind expansiunea ¬ Reprezentantii Carrefour au raspuns solicitarii ZF, dar nu au precizat numarul de deschideri si inchideri. In primele zece luni din 2022, in comertul modern cu dominanta alimentara, doua retele n-au deschis magazine noi, patru au accelerat expansiunea, iar doua au pus frana in ceea ce priveste inaugurarile, arata o analiza ZF. In cazul Mega Image si Carrefour, nu a fost posibila o comparatie intre ultimii doi ani deoarece nu exista date pentru aceste retele. Mai exact, reprezentantii Mega Image nu au raspuns solicitarii ZF privind expansiunea. Reprezentantii Carrefour au raspuns solicitarii ZF, dar nu au precizat numarul de deschideri si inchideri. "Pentru Carrefour Romania, anul 2022 este echivalentul proximitatii. La nivel national, Carrefour are astazi o amprenta de peste 380 de magazine in toate formatele - hipermarket, supermarket, express si discount. In primele zece luni ale acestui an, am marcat deschideri cheie pentru formatul de proximitate Express, pentru cumparaturi rapide, am continuat sa dezvoltam reteaua de magazine de tip discount, Supeco, si am investit in remodelarea formatelor mici. Am incheiat anul 2021 cu 365 de magazine, an in care am inaugurat trei noi hipermarketuri - unul la inceputul anului, in orasul Sfantu Gheorghe, si doua la sfarsitul anului, in Barlad si Ploiesti", spun oficialii grupului francez

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare