×

Banci si asigurari

Anita Nitulescu, CEO al Eurolife FFH: Produsele si canalele de vanzare pentru asigurari s-au...

Anita Nitulescu, CEO al Eurolife FFH: Produsele si canalele de vanzare pentru asigurari s-au diversificat. Daca in urma cu cativa ani, asigurarile erau vandute doar prin consultanti, acum vedem produse disponibile online, accesibile instant. Si exista si produse de asigurare inovative

29.02.2024, 17:00 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

¬ Eurolife FFH estimeaza o crestere a businessului propriu de 80% pe zona de new business, cu o ascensiune liniara la nivelul fiecarui trimestru in parte, miza fiind in continuare pusa pe asigurarile de calatorie, asigurarile de locuinta, IMM-uri, dar si pe linia asigurarilor de viata, unde portofoliul de produse este competitiv, dupa cum sustine Anita Nitulescu, CEO al Eurolife FFH. Piata asigurarilor, atat generale, cat si de viata, a evoluat constant in ultimii ani, iar produsele si canalele de vanzare s-au diversificat, astfel ca daca anterior asigurarile erau vandute doar prin intermediul consultantilor, acum vedem produse disponibile online, accesibile instant, iar tipul de produse a evoluat, existand si produse de asigurare inovative, spune Anita Nitulescu, CEO al Eurolife FFH. "Daca in urma cu cativa ani asigurarile erau vandute doar prin intermediul consultantilor, acum vedem produse disponibile online, accesibile instant atat din sfera asigurarilor generale (asigurari de locuinta, asigurari de calatorie, asigurari de tip storno pentru vacante sau experiente in Romania, asigurari de bilete), cat si din zona asigurarilor de viata. De asemenea, tipul de produse a evoluat; in prezent, avem in piata produse de asigurare inovative, diferite de cele cu care am fost obisnuiti, produse prin care asigurarile demonstreaza ca pot fi produse moderne care tin pasul cu stilul de viata actual al consumatorului. As aminti aici asigurarea de bilete la diverse evenimente (concerte, festivaluri, teatru, meciuri de fotbal), care a fost foarte bine primita de publicul target, consumator de entertainment, dar si asigurarea de viata si accident, disponibila online care nu mai este doar despre o suma asigurata in cazul aparitiei unui risc, ci propune clientului un intreg pachet de beneficii accesibile imediat: consultatii medicale online sau la telefon 24/7, dar si servicii de wellness si nutritie", a declarat Anita Nitulescu intr-un interviu pentru ZF.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare