09.10.2025, 09:40 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
La un an de la demararea proiectului Zbor, reteaua de hub-uri dedicata tinerilor, creat de BCR, a insemnat investitii de 5 mil. euro, extinderea in noua orase, Constanta, Iasi, Ploiesti, Targu Jiu, Cluj-Napoca, Baia Mare, Brasov, Vaslui si Timisoara, iar planul este ca anul acesta sa se deschida primele doua hub-uri in Bucuresti, in timp ce pentru anul viitor targetul este de inca patru hub-uri, a spus Nicoleta Deliu-Pasol, Head of Communication & CSR, BCR, in cadrul conferintei care a marcat un an de activitate a proiectului si hub-urilor Zbor.
"Avem 9 hub-uri si avem in plan sa mai deschidem patru anul viitor. Dupa ce am deschis hub-urile, autoritatile au venit catre noi si ne-au spus ca le-a placut modelul. Suntem in explorarea unui parteneriat de genul acesta la Alba Iulia, dar amai avem discutii si in alte localitati. BCR va sustine dezvoltarea proiectului Zbor in continuare. Pana acum am investit 5 mil. euro in acest proiect si invetitiile vor creste de la an la an. Impactul exista, dar nu se intampla peste noapte. Cel mai greu cu Generatia Z este sa-i convingi ca ce le place este bine sa faca si a doua oara. Anul acesta vom avea primele doua hub-uri Zbor in Bucuresti la ASE si Politehnica", a spus Nicoleta Deliu-Pasol.
Odata cu amploarea pe care a luat-o acest proiect, Zbor are acum si o aplicatie care are ca scop conectarea tinerilor cu tehnologia, a spus Tudor Ogner, coordonatorul national Zbor.
"In cele 9 hub-uri avem peste 60 de persoane implicate. Anul acesta, in ultimele 2-3 saptamani am reusit sa lansam si aplicatia Zbor prin care connectam tinerii cu tehnologia si am reusit sa avem in trei saptamani peste 4.000 de utilizatori care au participat la hub-uri", a spus Tudor Ogner.
Proiectul Zbor a fost demarat de BCR cu scopul de a crea o retea de hub-uri, deocamdata extinsa in noua orase din Romania, Constanta, Iasi, Ploiesti, Targu Jiu, Cluj-Napoca, Baia Mare, Brasov, Vaslui si Timisoara, pentru a oferi tinerilor un spatiu de explorare situate undeva intre scoala si casa. Astfel, tinerii au acces la o comunitate, resurse de invatare si la contexte care favorizeaza colaborarea si dezvoltarea profesionala si personala.
La un an de la lansare, spatiile Zbor din cele noua orase au atras peste 51.000 de tineri implicati, au ajuns la 1.300 de evenimente organizate, au 300 de voluntari activi si parteneriate cu 250 de ONG-uri si 50 de companii. Accesul este gratuit, iar conceptul huburilor a fost dezvoltat impreuna cu tinerii, avand la baza valori precum acceptarea, libertatea de exprimare si colaborarea.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
06.12.2025, 07:29
Calendarul obligatiilor fiscale pentru luna decembrie 2025: Care sunt obligatiile fiscale pe care...