×

Accesează
contul existent

Eveniment

Business MAGAZIN. Cati bani face One Concept din solutii de HVAC - incalzire, ventilatie si aer...

Business MAGAZIN. Cati bani face One Concept din solutii de HVAC - incalzire, ventilatie si aer conditionat: 12 mil. euro in 2024 si un target de 15 mil. euro in 2025. Alexandru Chrila, antreprenor: Vrem sa ne extindem in regiunea Europei Centrale si de Est

24.08.2025, 16:37 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Intr-o piata dominata de branduri internationale si reguli rigide, Alexandru Chirila si Florin Manda au ales drumul antreprenoriatului pentru a pune in practica o viziune: o afacere romaneasca construita pe incredere, know-how si parteneriate pe termen lung.

Nu aveam un plan perfect, dar aveam convingerea ca se poate construi altfel." Asa descrie Alexandru Chirila, inginer de profesie si antreprenor prin alegere, inceputurile One Concept Distribution, compania pe care a fondat-o in 2015 dupa mai bine de un deceniu in corporatii. "Lucrasem in toate etapele - de la vanzari si suport tehnic pana la dezvoltarea de retea. Am simtit ca pot aduce o contributie reala daca imi asum un proiect construit de la zero, in jurul unor valori clare."

One Concept s-a nascut in Chitila, Ilfov, cu o misiune simpla, dar ambitioasa: sa aduca pe piata romaneasca solutii HVAC (Heating, Ventilation and Air Conditioning, adica incalzire, ventilatie si aer conditionat, n.red.) moderne, eficiente si sustenabile, fara a face compromisuri in fata presiunii comerciale. Dar dincolo de produsele aduse in portofoliu, miza reala a fost constructia unei culturi.

"Diferenta dintre a conduce un departament si a conduce un business intreg este uriasa. In antreprenoriat esti expus. Deciziile nu sunt filtrate. Mizele sunt directe. Am invatat sa fac pace cu incertitudinea si sa gandesc strategic, chiar si cand contextul iti spune sa reactionezi rapid." In spatele One Concept este o echipa de peste 20 de oameni, formata in jurul unei combinatii utile in piata, respectiv agilitatea antreprenoriala si rigoarea invatata in mediul corporatist. "Cred ca cea mai buna decizie antreprenoriala pe care am luat-o a fost sa aleg oamenii potriviti. Atat intern, cat si extern - partenerii nostri sunt extensia noastra in piata. Degeaba ai un produs bun, daca nu ai o retea care crede in el." Tocmai de aceea, Alexandru vorbeste mai des despre parteneriate decat despre vanzari. "Businessul nostru nu e doar despre unitati livrate. E despre ecosisteme construite pe termen lung. Noi investim in trainingul partenerilor, in suportul tehnic, in dezvoltarea de solutii adaptate realitatii fiecarui proiect. Cand creste partenerul, crestem si noi."

Cititi articolul integral pe Business MAGAZIN

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare