28.10.2025, 00:07 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
¬ "Acestea sunt grupe de articole cu promotii constante, menite sa impinga vanzarile pe o traiectorie pozitiva". Promotiile au ajuns in ultima perioada sa fie cuvantul de ordine in retailul cu dominanta alimentara, intr-o perioada in care consumatorii manifesta prudenta la shopping, iar comerciantii cauta varii metode ca sa ii aduca pe oameni in magazine si sa ii determine sa cheltuiasca bani. In aceste conditii, aproape un sfert din vanzarile de bunuri de larg consum este reprezentat de produsele "la oferta", "la discount" sau "la promotie", arata o analiza a companiei de cercetare de piata RetailZoom. "Vanzarile promotionale reprezinta aproximativ un sfert din totalul vanzarilor, ramanand la aproape acelasi nivel ca in 2024 (24,4% in ianuarie - iunie 2025 vs 24,7% in ianuarie - iunie 2024). Cu toate acestea, se inregistreaza o crestere semnificativa a ponderii la produsele de ingrijire a casei (+4,4pp) si la produsele de ingrijire personala (+3,2pp). Acestea sunt grupe de articole cu promotii constante, menite sa impinga vanzarile pe o traiectorie pozitiva", spune Bogdana Gheorghe, managing director RetailZoom. Astfel, aproape 40% din vanzarile de bunuri pentru ingrijirea locuintei vin din produsele "la oferta". La articolele de ingrijire personala, ponderea sare de 30%. Pe de alta parte, la alimente ponderea e mai mica si nu doar atat, ea a inceput sa scada. De unde vin diferentele?
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
28.10.2025, 00:07
Procesatorul de nuci Transilvania Nuts va deschide la inceputul anului viitor o noua fabrica, o...