×

Accesează
contul existent

Companii

"Este loc pentru mai multe magazine". Cum vrea METRO, care a deschis drumul comertului modern in...

"Este loc pentru mai multe magazine". Cum vrea METRO, care a deschis drumul comertului modern in Romania, sa-si mareasca prezenta intr-o piata tot mai concurentiala: inca trei magazine cash & carry in urmatorii ani si cateva sute de unitati La Doi Pasi Extra

12.07.2025, 00:07 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

¬ METRO a intrat pe piata din Romania in 2016, deschizand portile comertului modern. A urmat o perioada de crestere a accelerata, cu mai multe deschideri, dar de circa un deceniu compania nu a bifat nicio locatie noua, ci doar o relocare la Buzau ¬ In 2024, METRO s-a pozitionat pe locul cinci in topul retailerilor din comertul modern, avand 30 de magazine ¬ Insa compania s-a concentrat in acest timp sI pe franciza La Doi Pasi, care ii aduce practic o parte importanta din vanzari. Acum mizeaza si pe o retea in marile orase - La Doi Pasi Extra, luptand cot la cot cu Froo, Shop & Go sau Profi. METRO Romania, unul dintre cei mai mari cinci retaileri prezenti pe plan local, reia expansiunea in segmentul de cash & carry dupa ce in ultimii zece ani a stagnat la borna de 30 de unitati. "In multe tari formatul cash&carry este pe cale de disparitie, dar in Romania este interesant ca e un potential mare de dezvoltare pentru acest tip de format. Vrem sa ne extindem magazinele ca sa cream spatiu pentru zona de delivery pentru ca aceasta zona creste cu double digit (peste 10 - n. red.), dar avem si cerere de produse din acest tip de format, cash & carry. Si am investit in extindere, investim intr-o zona destinata food & service delivery in depozitul din Stefanesti, langa Bucuresti si vrem sa deschidem trei magazine mai mari", a declarat Karan Khurana, CEO al METRO Romania. El a venit in Romania in urma cu un an, avand o experienta de sase ani in cadrul grupului german. Planul de investitii in extinderea magazinelor existente si deschiderea de noi magazine este facut pentru urmatorii trei ani, a precizat Karan Khurana, care a adaugat ca investitiile se ridica la cateva zeci de milioane de euro si METRO a identificat deja trei orase. Cele trei magazine vor avea circa 3.000 mp si vor deservi inclusiv zona de delivery. Managerul spune insa despre Bucuresti ca este o piata saturata din punctul de vedere al magazinelor cash & carry.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare