×

Accesează
contul existent

Zf 24

evomag a investit 500.000 de euro intr-un nou depozit in Bucuresti, dubland capacitatea de...

evomag a investit 500.000 de euro intr-un nou depozit in Bucuresti, dubland capacitatea de procesare a comenzilor inainte de Black Friday

24.10.2025, 15:48 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Retailerul online evomag, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de electro-IT, a finalizat o investitie de 500.000 de euro intr-un nou centru logistic in Bucuresti, o miscare strategica menita sa sustina cresterea pe termen lung a companiei si sa eficientizeze operatiunile pentru perioadele de varf, precum campania de Black Friday care incepe astazi, 24 octombrie.

Noul depozit, situat in sectorul 3 (centrul Apollo, Drumul intre Tarlale), are o suprafata de 4.000 de metri patrati. Investitia asigura o crestere de 50% a capacitatii de stocare si dubleaza capacitatea zilnica de procesare a comenzilor, permitand timpi de livrare redusi.

Cei 500.000 de euro investiti au fost directionati catre amenajarea spatiului, achizitia de echipamente moderne pentru manipularea marfii (reach truck-uri, electrostivuitoare) si, in special, catre implementarea platformei WMS (Warehouse Management System) Mantis, furnizata de Senior Software. Acest sistem ofera o vizibilitate completa asupra stocurilor, automatizeaza procesele cheie si optimizeaza intregul flux operational, de la receptie pana la livrare. Implementarea platformei WMS reduce timpii de prelucrare a comenzilor si asigura o acuratete mai mare in pregatirea coletelor.

Odata cu mutarea, si punctul de ridicare a comenzilor (pick-up point) a fost relocat in noul depozit de pe Drumul intre Tarlale.

Impactul investitiei asupra Black Friday

Noul centru operational este esential pentru gestionarea campaniei de Black Friday, care anul acesta se desfasoara in perioada 24 octombrie - 9 noiembrie, in 3 etape distincte (24 - 30 octombrie, 31 octombrie - 6 noiembrie si 7 - 9 noiembrie). In editia de anul acesta, evomag mizeaza pe o crestere a vanzarilor de pana la 15%, compania anuntand ca a pregatit stocuri duble fata de anul precedent.

Datorita noilor fluxuri operationale si capacitatii extinse de procesare, evomag estimeaza ca peste 90% dintre comenzile de Black Friday vor fi livrate clientilor in cel mult 7 zile.

"Black Friday ramane cel mai important eveniment de shopping al anului, insa modul in care clientii se raporteaza la el s-a schimbat. Clientii sunt mult mai rationali - compara preturile, verifica istoricul reducerilor si sunt mai atenti la intreaga experienta de cumparare, nu numai la discount. Clientii asteapta reduceri reale, livrari rapide si o experienta simpla, fara surprize. Iar pentru a raspunde acestor asteptari, am tratat editia din acest an ca pe un proiect amplu de dezvoltare. Am investit in comunicare transparenta, in oferte relevante si in diversificarea categoriilor de produse. Am investit in echipamente performante, intr-un sistem modern de management al stocurilor si intr-un spatiu care ne ofera o perspectiva de crestere pe termen lung. Noul depozit si capacitatea operationala extinsa ne ajuta sa controlam mult mai eficient intregul proces, de la receptia produselor, pana la livrarea acestora catre clienti", a declarat Mihai Patrascu, CEO evomag.

Pe langa livrarea la adresa, compania continua sa ofere livrarea in reteaua extinsa de peste 11.500 de lockere la nivel national (easybox, FanBox si Ship & Go) si livrare rapida in Bucuresti prin Glovo si Bringo.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare