Business Talk Lounge

Soluții de telefonie fixă pentru managementul tuturor apelurilor

  • Share

Prin soluțiile de telefonie fixă pentru companii Business Talk Lounge ai acces la o platformă unificată ce permite standardizarea și consolidarea infrastructurii de voce fixă din compania ta și transformarea SIP a telefoniei, păstrând, însă, investițiile deja efectuate în centralele telefonice tradiționale sau IP.

Cu Business Talk Lounge, angajații tăi vor avea o experiență unitară de utilizare, în timp ce eficientizezi costurile de întreținere și utilizare.

Consolidarea infrastructurii de voce

În funcție de locațiile companiei tale - sedii centrale, depozite sau sucursale izolate – și de nevoile de comunicare specifice, poți alege dintre soluțiile TDM Trunking, SIP Trunking, SIP Analog sau SIP Extensie.

Pentru locațiile în care sunt instalate soluții de date fixe, precum IP-VPN sau Dedicated Internet Access, soluțiile de voce fixă de la Orange permit reducerea costurilor totale, deoarece telefonia utilizează infrastructura de date. Calitatea semnalului este păstrată prin optimizarea Class-of-service, care prioritizează traficul pentru apeluri de voce atunci când este necesar.

Managementul oricăror tipuri de apeluri: efectuate sau primite, în rețea sau în afara ei, la nivel național sau internațional

portofoliu-complet

Portofoliu complet

Soluțiile de voce fixă Orange permit conectarea optimă a fiecărei locații. Ele integrează infrastructura existentă și fac posibilă implementarea graduală a unei strategii de migrare către o infrastructură unitară IP.

Pachete flexibile de resurse

Pachete flexibile de resurse

Creăm împreună soluția perfect adaptată nevoilor tale de comunicare. Ai resurse incluse pe fiecare destinație de apel și posibilitate de monitorizare, alocare și control în timp real al acestora, la nivel de grup sau utilizator.

Integrare și convergență

Integrare și convergență

Arhitectura unificată SIP îți permite să optimizezi costurile de comunicații prin utilizarea aceleiași infrastructuri și integrarea cu alte servicii Orange (precum IP-VPN sau Dedicated Internet Access). În plus, asigură infrastructura necesară pentru evoluarea comunicațiilor companiei tale către soluții de comunicații unificate.

Eficiența costurilor

Eficiența costurilor

Prin utilizarea soluțiilor de voce fixă SIP Analog și SIP Extensie cu serviciul Business One Voice, funcționalitățile avansate de voce fixă și centrală virtuală sunt disponibile fără a mai fi necesare investiții în centrale telefonice fixe. În plus, prin utilizarea soluțiilor de voce fixă TDM Trunking și SIP Trunking, un număr mare de utilizatori poate folosi în mod eficient un număr redus de canale de voce fixă.

echipă de profesioniști

O echipă de profesioniști

Ai la dispoziție, pe întreaga perioadă contractuală, un manager de cont dedicat, un manager de proiect pentru implementarea soluțiilor complexe, precum și o echipă de suport 24/7.

scalabilitate

Scalabilitate și rapiditate în implementare

Indiferent de soluția tehnologică aleasă, numărul de canale și resursele disponibile pot fi rapid scalate pentru a face față noilor nevoi de business.

Pachete de servicii disponibile

Portofoliul complet de soluții de voce fixă Business Talk Lounge permite optimizarea costurilor de instalare, administrare și utilizare, ținând cont de particularitățile din fiecare locație, numărul de angajați și nevoile lor de resurse, precum și de tehnologia și echipamentele deja existente.

În funcție de obiective și de strategia IT&C a companiei tale, ai la dispoziție tehnologii variate de conectare.

TDM Trunking
tdm-diagram

Pentru locațiile mari, de tipul sediilor centrale cu mulți angajați, soluția TDM Trunking utilizează legături radio punct-la-punct sau fibră optică. Din punct de vedere tehnic, soluția asigură conexiunea dintre:

  • Centrala telefonică de tip TDM (Time Division Multiplexing), aflată în proprietatea companiei tale și instalată în locație
  • Rețeaua Orange, prin intermediul unui flux E1 (PRA – Primary Rate Access), echivalentul a 30 de convorbiri simultane (30 canale de voce). Fiecărui utilizator i se poate aloca propriul număr, în funcție de nevoi.

În varianta standard pot fi configurați 100 de utilizatori pe un singur flux (100 DDI – Direct Dialling In / DDO – Direct Dialling Out), cu posibilitatea de a crește acest număr la până 1.000 de utilizatori, în funcție de modul de utilizare a serviciului. Raportul uzual dintre numărul de canale disponibile pe flux/fluxuri și numerele de utilizatori alocate este de 1/3 sau 1/4, pentru a evita apariția congestiei. Acest raport poate ajunge până la 1/1 în cazul utilizării frecvente a serviciilor de telefonie fixă, cum este cazul call centerelor.

SIP Trunking
sip-trunking-diagram

În cazul locațiilor de dimensiuni medii și mari echipate cu centrale telefonice de tip IP-PBX, soluția SIP Trunking (Session Initiation Protocol) asigură conexiunile de voce fixă pe un număr de canale de acces ce variază în funcție de numărul de angajați și de profilul de utilizare. Ca și în cazul soluției TDM Trunking, raportul uzual dintre canalele de comunicare și numărul de utilizatori este de 1/3 sau 1/4. Dacă este necesar, soluția poate fi scalată pentru a asigura în aceeași locație un număr mai mare de canale, iar fiecărui utilizator i se poate aloca propriul număr.

În funcție de amplasarea geografică a locației, conexiunea este asigurată prin legături radio punct-la-punct sau fibră optică.

SIP Analog și SIP Extensie
sip-analog.jpg

Pentru locații de dimensiuni medii, soluțiile SIP Analog și SIP Extensie asigură în mod standard un număr de până la 24 de canale de comunicare, fiecare dintre acestea cu un număr individual de telefon alocat. Pentru a beneficia de servicii de voce fixă prin aceste tehnologii, ai nevoie de serviciul Business One Voice . Astfel, funcționalitățile de voce, disponibile până acum doar prin instalarea unui echipament în fiecare locație, sunt activate și găzduite într-un mediu virtual, scalabil și securizat, în platforma Orange.

În cazul tehnologiei SIP Analog, conectarea se face prin intermediul unui echipament care face conversia semnalului IP în semnal analog. Astfel, pe liniile instalate se pot conecta atât telefoane analogice, cât și aparate fax.

În cazul tehnologiei SIP Extensie, conectarea se face printr-un echipament legat la rețeaua IP din sediu. Se vor putea instala doar telefoane IP.

Poveștile clienților noștri

BRD Groupe Société Générale

Administrare eficientă a soluțiilor de voce fix - mobil [...]

contact Created with Sketch.

Contactează echipele noastre de consultanți

Dacă dorești să afli mai multe informații despre soluțiile Orange Business Services pentru compania ta sau despre cum poți achiziționa și activa serviciul, contactează reprezentantul dedicat din echipa Relații cu Clienții sau apelează un consultant Telesales Orange.

776 (apel gratuit din rețeaua Orange)

0374.44.7766 (apel taxabil)

Vrei să afli mai multe despre soluțiile Orange sau să primești o ofertă personalizată?

Lasă-ne datele tale și te vom contacta în maximum 1 zi, de luni până vineri, între 9:00 și 18:00.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

sus