Asistentul virtual de la Serviciul Clienți Orange

Când iei legătura prin chat cu serviciul clienți, poți interacționa cu Alex, asistentul virtual creat special pentru a-ți oferi asistență. Acest ChatBot te poate ajuta cu informații despre codul PUK sau perioada contractuală și poate trimite o solicitare către departamentul specializat în oferte. Iar acesta este doar începutul.
Fă și tu cunoștință cu Alex!

Ai acces la informații și asistență 24/7

Alex, asistentul virtual, este mereu prezent și dispus să te ajute, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Alex învață din fiecare discuție, pentru ca încet-încet să ajungă să cunoască tot mai multe.

Afli informațiile dorite într-un mod interactiv

Fiind conectat la sistemele Orange, Alex redefinește ideea de “self-service”: îți înțelege intenția din text și te poate ajuta să găsești ușor informațiile de care ai nevoie.

Stii cand vorbesti cu Alex

Esti intodeauna informat ca discuti cu ChatBot-ul, îl recunoști după emoticonul dedicat din fereastra de chat și după numele său ("Alex, asistent virtual").

Ești transferat către un consultant dacă ai o întrebare complexă

Dacă întrebarea ta este prea complexă pentru Alex, în intervalul 9:00–20:00 vei fi transferat, pe chat, către un consultant Orange.