Asistentul virtual de la Serviciul Clienți Orange

Când iei legătura prin chat cu serviciul clienți, poți interacționa cu Alex, asistentul virtual creat special pentru a-ți oferi asistență. Acest ChatBot te poate ajuta cu informații despre codul PUK, perioada contractuală sau portare. De asemenea, te poate ajuta cu suspendarea sau reconectarea numărului tău în caz de pierdere sau furt și poate trimite o solicitare către departamentul specializat în oferte. Iar acesta este doar începutul. Fă și tu cunoștință cu Alex!

Ai acces la informații și asistență 24/7

Alex, asistentul virtual, este mereu prezent și dispus să te ajute, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Alex învață din fiecare discuție, pentru ca încet-încet să ajungă să cunoască tot mai multe.

Afli informațiile dorite într-un mod interactiv

Fiind conectat la sistemele Orange, Alex redefinește ideea de “self-service”: îți înțelege intenția din text și te poate ajuta să găsești ușor informațiile de care ai nevoie.

Stii cand vorbesti cu Alex

Esti intodeauna informat ca discuti cu ChatBot-ul, îl recunoști după emoticonul dedicat din fereastra de chat și după numele său ("Alex, asistent virtual").

Ești transferat către un consultant dacă ai o întrebare complexă

Dacă întrebarea ta este prea complexă pentru Alex, în intervalul 9:00–20:00 vei fi transferat, pe chat, către un consultant Orange.