×

Accesează
contul existent

Companii

Cum explica retailerul de cosmetice Viorica faptul ca are pierderi an de an: "Luptam cu branduri...

Cum explica retailerul de cosmetice Viorica faptul ca are pierderi an de an: "Luptam cu branduri consacrate, care au bugete de promovare peste cifra noastra de afaceri"

12.07.2024, 18:00 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

¬ Viorica Comestic este o companie infiintata in 1989 in Republica Moldova ¬ Pe piata din Romania, retailerul a intrat in 2017, cu un magazin la Iasi ¬ Doi ani mai tarziu, Viorica s-a extins pe piata din Bucuresti, iar astazi numara 12 unitati in tara. Viorica Cosmetic Romania, un producator de cosmetice din Republica Moldova, care a ajuns sa detina 12 magazine sub brand propriu pe piata locala, a inchis anul trecut cu afaceri de aproape 11 mil. lei, duble fata de nivelul din 2022. Pe de alta parte, pierderile s-au dublat si ele la aproape 5 mil. lei. De altfel, compania a fost pe minus inca de la intrarea pe piata. "Sunt doua aspecte care trebuie luate in considerare atunci cand analizam rezultatele financiare. Pe de-o parte, am dublat cifra de afaceri in 2023 versus 2022 in toate canalele de vanzare. Pe de alta, pierderile s-au adancit, iar motivul il reprezinta necesitatea de a deschide magazine directe Viorica Cosmetic pentru a asigura proximitatea fata de clientul final. Vorbim de investitia in deschidere, dar si in mentinerea operationala a acestora", spune Dumitru Petrascu, CEO al Viorica Cosmetic Romania.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare