×

Accesează
contul existent

Business Hi-Tech

Doina Vilceanu, director de marketing, Content Speed: Urmatorul nivel e digitalizarea comertului...

Doina Vilceanu, director de marketing, Content Speed: Urmatorul nivel e digitalizarea comertului B2B - tot ce inseamna distributie. B2C a ajuns la 6 mii de miliarde si B2B e la 20-25 mii de miliarde de dolari. In B2B sunt cifrele mari si avem nevoie de functionalitati si digitalizare pentru ca e o zona unde 1% inseamna foarte multe milioane

19.03.2025, 14:03 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Urmatorul nivel e digitalizarea comertului B2B - tot ce inseamna distributie. B2C e vocal si a ajuns la 6 mii de miliarde si in B2B e la 20-25 mii de miliarde de dolari, acolo sunt cifrele mari si avem nevoie de functionalitati, acolo o diferenta de 1% inseamna foarte multe milioane, a spus Doina Vilceanu, director de marketing, Content Speed, in cadrul conferintei ZF eCommerce Summit 2025.

"Noi jucam cu jucatori medii si mari si atunci ne ducem spre hiperspecializare. Avem companii care au facut schimbarile necesare si pasi spre digitalizare si au vanzari de peste un milion euro pe luna. Isi reduc costurile si erorile umane, iar in momentul in care tu, companie de distributie vezi cat te ajuta AI-ul si vezi optimizarea pe care o aduce si cum te ajuta sa faci fidelizarea clientilor - care e mult mai importanta pe zona de B2B - atunci intelegi de ce ai facut acel pas. Am digitalizat B2C acum haideti sa ajungem la producatori, ca acolo sunt banii", a spus Doina Vilceanu.

Alte declaratii

Piata, cumva se sedimenteaza, fiecare isi ia pozitia corecta. Cred ca au fost multe lectii invatate in timpul pandemiei, cand s-a facut mult prea pe repede inainte si multe pe "genunchi", foarte multe branduri din disperare au inceput sa-si faca magazine online, dar asa mai cu colegul, prietenul de la bere, studentul de la Politehnica. Si ulterior si-au dat seama ca e doar o piedica a dezvoltarii si nu un instrument cu adevarat util pentru a vinde in online.

Unii dintre cei mari, de altfel, care au facut acesti pasi usor eronati au renuntat complet la e-commerce, la toate canalele de vanzare online. Au zis ca nu e pentru ei e-commerce-ul. Dar de fapt ei pornisera niste premize gresite.

Cei care au inteles ca trebuie sa mearga mai departe sa regandeasca strategia de transformare digitala pana la urma, acestia cred ca au inceput acum sa migreze catre solutii cu adevarat utile. Din nou vorbind despre jucatori mari, jucatorii mici.

Dar jucatorii mari au nevoie de cu totul alte instrumente, vorbim de solutii personalizate, unelte care intr-adevar sa le rezolve problemele de business, sa fie integrate, in orice magazin online sa fie integrat cu softul lor. Si cele mai mari schimbari pe care le-am observat este ca se cauta solutii complexe.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare