Siguranță când navighezi pe internet
Asigurare de accident
Asigurare de furt
Asigurare în funcție de telefon

Ești pregătit pentru neprevăzut cu serviciul de asigurare pentru telefon, modem sau tabletă. Cu pachetul Basic, îți poți asigura dispozitivul cumpărat de la Orange în caz de accident. Sau poți opta pentru opțiunea Premium și îți asiguri dispozitivul și în caz de furt.

Și pentru ca tu să nu rămâi mult timp fără dispozitivul tău, îl reparăm sau îl înlocuim în cel mai scurt timp.

Beneficii

Beneficii

Îți asiguri smartphone-ul, modemul sau tableta cumpărate de la Orange și ai următoarele avantaje:

  • Plătești în funcție de valoarea dispozitivului tău, direct pe factura ta Orange
  • Beneficiezi de reparații gratuite sau de înlocuirea dispozitivului, în caz că nu poate fi reparat
  • Asigurarea este valabilă și în străinătate
  • Ai un număr de telefon dedicat (0374.290.029), la care poți suna pentru a beneficia de asigurare
Beneficii

În plus, poți alege dintre două tipuri de asigurare pentru smartphone-ul, modemul sau tableta ta, conform nevoilor tale:

  • Opțiunea Asigurare Basic asigură dispozitivul în caz de accident
  • Opțiunea Asigurare Premium acoperă accidentele și furtul, precum și utilizarea neautorizată ca urmare a furtului în limita a 500 EUR

Cum îmi asigur telefonul mobil, tableta sau modemul?

Pentru a-ți asigura dispozitivul, trebuie să vii în orice magazin Orange cu actul de identitate, cu dispozitivul și cu factura acestuia, în maxim 30 de zile de la achiziția acestuia. Dacă vrei ca acesta să fie asigurat încă de la început, cere asigurarea chiar în momentul achiziției.

Asigurarea este emisă de Chubb European Group Limited.

Cât costă asigurarea pentru telefon, modem sau tabletă?

În funcție de prețul standard al dispozitivului achiziționat, vei plăti pe factură o sumă lunară, numită primă de asigurare, astfel:

Prețul standard* al telefonului, modemului sau tabletei(euro, TVA inclus) Prima lunară de asigurare BASIC (euro) Prima lunară de asigurare PREMIUM (euro) Franșiză (euro)
1- 150 2 3 10
151-300 3 4 35
301 - 450 6 7 50
451 - 590 7 8 65
591 - 1200 9 10 70

*Prețul bunului asigurat, înainte de a fi aplicate orice reduceri datorate promoțiilor, ofertelor speciale, discounturilor la achiziționarea unui nou abonament sau la reînnoirea abonamentelor existente. Vei plăti prima lunară de asigurare în lei, la cursul menționat în factura Orange.

Întrebări frecvente

Pentru a beneficia de serviciul Asigurare pentru telefon, modem și tabletă, trebuie să semnezi cererea de aderare și certificatul de asigurare în orice magazin Orange în maxim 30 de zile de la achiziționarea dispozitivului.

Trebuie să deții un abonament Orange, deoarece asigurarea este o opțiune care se poate factura numai împreună cu un abonament.

În cazul unui accident sau al furtului, sună la 0374 290 029 de pe orice număr (în intervalul orar 9:00-18:00, număr cu tarif normal în rețeaua Orange). Vei afla toate informațiile de care ai nevoie pentru a beneficia de asigurare.

În cazul în care ai o polița de asigurare CARDIF, notificarea accidentului trebuie facută în maxim 5 zile lucratoare, iar în cazul furtului în maxim 48h de la descoperire.

În cazul în care ai o polița de asigurare CHUBB, notificarea accidentului trebuie facută în maxim 7 zile lucratoare, iar în cazul furtului în maxim 48h de la descoperire.

Pentru mai multe detalii privind asigurările Basic și Premium pentru telefon, modem și tabletă, citește condițiile de asigurare valabile până la 15.09.2013,condițiile de asigurare  valabile între 16.09.2013 și 31.01.2016, condițiile de asigurare  valabile intre 01.02.2016 si 04.07.2017 sau  condițiile de asigurare  valabile incepand cu 05.07.2017. Regăsești aceste “Condiții de asigurare” și în documentele de asigurare, mai exact în Cererea de aderare.

Avariile trebuie notificate la numarul 0374 290 029, apel cu tarif normal, în termen de 5 zile lucratoare (pentru polițe de asigurare CARDIF) sau 7 zile lucratoare (pentru polițe de asigurare CHUBB). În cazul furtului, acesta trebuie declarat și la Politie în maxim 48 de ore de la descoperire.

Asigurarea Basic nu acoperă daunele estetice, cele rezultate din neglijență sau care nu sunt datorate unui accident.

Asigurarea Premium nu acoperă aceleași situații neacoperite de asigurarea Basic și nici furtul unui bun lăsat nesupravegheat sau furtul nedeclarat la Poliție în maxim 48 ore de la descoperire.

Pentru detalii complete despre acoperirea poliței dumneavoastra, vă rugam să verificați termenii și condițiile poliței pe care o dețineți.

Dacă dispozitivul asigurat suferă un accident, după plata franșizei vei beneficia de reparații gratuite, în limita sumei asigurate.

Dacă nu poate fi reparat, îți vom oferi un alt dispozitiv în locul acestuia, același model sau având caracteristici asemănătoare.Iar înlocuirea va avea loc după plata franșizei.

Dacă abonamentul tău are serviciul de Asigurare pentru telefon, modem și tabletă inclus, pentru a beneficia de aceasta trebuie să semnezi cererea de aderare și certificatul de asigurare în maxim 30 de zile de la achiziția telefonului, în orice magazin Orange.

Asigurarea de telefon, modem și tabletă nu are perioadă contractuală obligatorie, iar pentru rezilierea ei trebuie să lași o cerere scrisă de denunțare în orice magazin Orange, sau o poți trimite pe fax la 021.203.34.13 sau pe mail la serviciul.clienti@orange.ro.

Asigurarea poate înceta fără o notificare prealabilă și fără alte formalități dacă:

  • Contractul dintre client și Orange încetează, indiferent de motive
  • Contractul dintre client și Orange este cedat către o altă persoană
  • Factura nu este plătită timp de trei luni consecutive

sus