Vizualizeaza cosul Finalizeaza
×

Servicii

Asigurare pentru telefon, modem și tabletă

Asigurare în caz de accident sau furt

Vezi mai mult

De ce să activez serviciul de asigurare de la Orange?

Asigură-ți smartphone-ul, modemul sau tableta cumpărate de la Orange, în maximum 30 de zile de la achiziție, și ai următoarele avantaje:


Acest serviciu este disponibil doar pentru clienții Orange România.

Acest serviciu este disponibil doar pentru clienții Orange România.

Cât costă asigurarea pentru telefon, modem sau tabletă ?

Poți alege dintre două tipuri de asigurări: Basic sau Premium. Costul lunar al acestora și valoarea asigurată depind de prețul standard al device-ului cumpărat. Tariful asigurării alese, fără TVA, va fi inclus pe factura ta Orange lunară.

Pentru a afla prețul standard al device-ului tău, intră în magazinul online .

icon
Introdu aici prețul standard al device-ului și află costul asigurărilor:

Prețul standard al
device-ului, în €
Asigurare Basic

în caz de accident

- €/lună
Asigurare Premium

în caz de accident sau furt

- €/lună
Franșiză icon
-

Fransiza reprezintă suma pe care trebuie să o plătească clientul, pentru fiecare daună despagubită, în momentul ridicării dispozitivului reparat sau a dispozitivului de înlocuire.

Cum îmi asigur telefonul mobil, tableta sau modemul ?

1 Alege tipul de asigurare care ți se potrivește:
Basic

asigură dispozitivul în caz de accident

Premium

acoperă accidentele și furtul, precum și utilizarea neautorizată ca urmare a furtului în limita a 500 €

2 Vino în magazin cu:
  • actul de identitate
  • device-ul
  • factura produsului
3 Și o poți activa:

În momentul cumpărării produsului sau în maxim 30 de zile de la achiziția acestuia

Condiții de asigurare

Descarcă detaliile din condițiile de asigurare Basic și Premium pentru telefon, modem și tabletă din perioada:

01.02.2021 - prezent 22.02.2019 - 31.01.2021 25.05.2018 și 21.02.2019 05.07.2017 - 24.05.2018

Întrebări frecvente

Mai mult

E necesar să fiu abonat Orange pentru a încheia o asigurare?

Mai mult

Ce trebuie să fac în cazul unui accident sau al furtului?

Mai mult

Ce trebuie să fac după validarea dosarului de daună ?

Mai mult

Ce situații nu sunt acoperite de asigurare?

Mai mult

Ce fac dacă abonamentul are deja inclus serviciul de Asigurare ?

Mai mult

Ce se întâmplă dacă device-ul meu nu poate fi reparat sau este furat?

Mai mult

Cum pot închide contractul de asigurare?

Mai mult

În ce condiții va înceta asigurarea fără o notificare prealabilă ?

Mai mult

Întreabă, răspunde, colaborează în Comunitatea Orange