04.12.2025, 00:07 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
¬ In industria alimentara, 15 categorii de produse tin in spate 67% din totalul vanzarilor de marci private in Romania ¬ Printre acestea se numara inghetata, ouale, uleiul si ciocolata. Romanii cheltuie anual pe produse sub marci private precum Pilos, K-Classic, Gusturi Romanesti, Hanul Boieresc, Tex si Qilive intre 5,6 si 6,6 mld. euro, arata calculele ZF facute pe baza datelor din piata. Cea mai mare parte a sumei e indreptata catre produsele alimentare. Calculele ZF pornesc de la faptul ca marcile proprii ale retailerilor au ajuns la o cota totala de 20% in Romania, potrivit datelor companiei de cercetare NielsenIQ, in contextul in care comertul cu dominanta alimentara este estimat de actorii din domeniu la 28-33 mld. euro anual. Cota de piata de 20% este una generala pentru tot sectorul de FMCG, adica alimente, bauturi, produse de ingrijire personala si a locuintei.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.