![]() |
14.09.2025, 18:31 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
E suficient un dulap cand ai descoperit ca poti avea o camera intreaga de haine? Se mai poate trai cu o garderoba capsula? Lavinia Andrei crede ca da. Ea a creat brandul Malluce, care pune pe piata haine atemporale, cusute, la propriu, in jurul ideii de "frumusete curata" si a unui stil de viata care dureaza, desi moda inca se schimba la fiecare sezon.
Brandurile mici de moda, care pun pret pe design, materiale naturale si productie responsabila nu mai lupta doar cu gusturile consumatorului, ci cu uriasa masinarie de marketing a fast-fashionului si ultra-fast-fashionului global. Insa, recent, au primit un semnal ca nu sunt singure. Franta a propus ca, din 2026, sa introduca taxe vamale pentru pachetele venite prin platforme precum Shein si Temu.
O miscare care poate schimba jocul si le da speranta antreprenorilor la inceput de drum ca pot castiga in fata celor care se impun cu forta pretului mic. Unul dintre acesti antreprenori este Lavinia Andrei, fondatoarea Malluce, un brand care pariaza pe castigul in timp, cu haine atemporale. "Povestea Malluce a luat nastere dintr-o combinatie intre pasiunea pentru frumos, dorinta de a avea un proiect propriu si oportunitatea oferita de proiectul de finantare Start-Up Nation in 2017. Am simtit nevoia de a crea ceva care sa ma reprezinte, un brand care sa reflecte feminitatea, eleganta si rafinamentul. Malluce a crescut odata cu mine, pas cu pas, transformand un vis intr-o idee si ideea intr-o realitate vie", a povestit Lavinia Andrei, fondatoarea Malluce, pentru Business Magazin.
Ea si-a cultivat pasiunea pentru moda inca din adolescenta, perioada in care a avut ocazia sa calatoreasca si sa descopere diferite culturi si stiluri vestimentare, de la portul simplu, la creatii ce poarta semnatura marilor designeri. Dar a inceput efectiv sa creeze la finalul lui 2017, incepand cu o rochie, pe care o considera o piesa centrala, feminina si atemporala. "Numele Malluce denota eleganta atemporala, iar fonetic suna sofisticat, cu rezonante fine, exact ca si articolele pe care le cream pentru doamnele si domnisoarele din comunitatea Malluce. Tinta noastra este formata din femei care apreciaza liniile clasice imbinate cu influente moderne, o combinatie de delicatete si naturalete.
Cititi continuarea pe www.businessmagazin.ro
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
15.09.2025, 00:07