×

Accesează
contul existent

Profesii

Sorin Draghici, Director Comercial, Enayati Medical City: Decat sa oferi beneficii extrasalariale...

Sorin Draghici, Director Comercial, Enayati Medical City: Decat sa oferi beneficii extrasalariale care nu sunt personalizate e mai bine sa nu o faci. Pentru ca in spate e un cost de oportunitate, angajatii vorbesc intre ei si apoi iti scade brandul de angajator. Iar angajatorul se va intreba de ce

13.11.2025, 12:57 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Decat sa oferi beneficii extrasalariale doar de forma, care nu sunt personalizate e mai bine sa nu o faci, pentru ca in spate e un cost de oportunitate, pentru ca angajatii vor vorbi despre asta si o vor face in afara companiei si asa brandul de angajator va scadea si angajatorul se va intreba de ce, a spus Sorin Draghici, Director Comercial, Enayati Medical City, in cadrul conferintei ZF HR Conference 2025: Bugete, oameni si eficienta. De la presiune la progres - cum construim organizatii puternice in 2026.

"Abonamentele noastre de servicii medicale vin sa rezolve deficientele pe care le intalnim in prezent in piata. Credem ca oferta de servicii medicale chiar daca acestea sunt cele mai valorizate bemeficii de catre angajati, oferta cumva stagneaza, se comoditizeaza si pare ca e mai mult ca niciodata din "raft", e nepersonalizat. In acest context, consider ca e dificil pentru o organizatie sa isi poata pastra angajatii sau sa atraga talente daca ofera abonamente de servciii medicale mass-market. Serviciile noastre de abonamente medicale au in centrul lor un doctor consilier - de fapt este vorba despre o echipa de peste 20 de doctori inc are investim constant, care au compentete avansate si rolul lor e sa nu ne lase la voia intamplarii, sa ne ghideze in labirintul medical atat in cadrul organizatiei noastre cat si in afara ei", a spus Sorin Draghici.

Ce a mai spus Sorin Draghici

Industria de IT nu este in scadere, este o industrie buna care va scala foarte mult in viitor, dar cu siguranta industria beneficiilor de sanatate in care activez acum este una de viitor care va cimenta si mai mult relatia pe care noi ca angajati o avem cu o companie.

Legat de lideri, stim cu totii ca angajatii nu parasesc companiile, parasesc liderii si managerii, de asta cred ca in primul rand prima linie de manageri trebuie sa fie foarte puternica intr-o companie care sa poata ajuta la executia strategica si sa tinem foarte aproape de fiecare angajat.

Concedierea unui om sau mai multor oameni poate fi privita si ca moment de normalitate in viata oricarui business. Rolul de a gestiona aceasta situatie si de a nu duce si mai departe aceasta "furtuna perfecta" (spusa de Emilia Stroe, din panelul 1 al conferintei - https://www.zf.ro/zf-24/emilia-stroe-hr-director-sphera-franchise-group-piata-muncii-22950473) nu e doar in sarcina departamentului de HR ci e in sarcina intregii echipe de conducere a unei organizatii, chiar si a echipei comerciale de a face fata schimbarilor si cred ca rolul departamentului de HR este sa asigure stabilitatea omenilor care raman in organizatie creand pas cu pas un brand de angajator puternic, oferindu-le acces la oportunitati de invatare si dezvoltare, aratandu-le care e drumul de aici incolo.

Noi ca furnizor de servicii medicale ajutam organizatiile sa isi solidifice relatiile cu angajatii, fie ca e vorba de pastrarea sau atragerea de noi talente.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare