Informații utile despre soluția de școală digitală achiziționată prin fonduri europene

Oferta portare
  • Share

Aici găsești toate informațiile de care ai nevoie în utilizarea soluției de școală digitală de la Orange Business Services, achiziționate din fonduri europene. Oferta Orange Business Services pentru școala online include două tablete care răspund tuturor specificațiilor din ghidul solicitantului. Descoperă conținutul pachetelor, specificațiile tehnice pentru fiecare model de tabletă comercializat, ce trebuie să faci în situații neprevăzute și răspunsuri la orice alte întrebări ai putea avea.

Tabletele din oferta de școală online la achiziția din fonduri europene :

Tableta Vonino G50

Descarcă aici specificațiile tehnice complete

Conținutul pachetului

  • instrucțiunile de utilizare împreună cu certificatul de garanție, ambele în limba română
  • încarcător format din adaptor USB pentru priză, tip european și cablu pentru încărcare și transfer de date către alt dispozitiv
  • husă dedicată din TPU pentru protecție împotriva zgârieturilor
  • cartelă SIM cu internet ultra-rapid în rețeaua Orange. Pentru unele loturi, aceasta a fost inserată în slotul aferent cartelei încă din fabrică.

Specificații tehnice

  • Sistem de operare Android 10
  • Diagonală 25,6cm
  • Baterie 6000mAh
  • 3GB RAM
  • 32GB spațiu total de stocare

Descarcă aici specificațiile tehnice complete

Tableta Allview Viva H1003 LTE PRO

Descarcă aici specificațiile tehnice complete

Conținutul pachetului

  • instrucțiunile de utilizare împreună cu certificatul de garanție, ambele în limba română
  • încarcător format din adaptor USB pentru priză, tip european și cablu pentru încărcare și transfer de date către alt dispozitiv
  • husă dedicată din TPU pentru protecție împotriva zgârieturilor
  • cartelă SIM cu internet ultra-rapid în rețeaua Orange

Specificații tehnice

  • Sistem de operare Android 10
  • Diagonală 25,6cm
  • Baterie 6000mAh
  • 3GB RAM
  • 32GB spațiu total de stocare

Descarcă aici specificațiile tehnice complete

Configurarea tabletei

Configurarea tabletei pentru școala digitală durează maximum 10 minute. Pentru a afla toți pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru pregătirea tabletei, vizionează video-ul potrivit modului de administrare al tabletei pe care o utilizezi:

  • Vezi aici cum configurezi tabletele care nu sunt administrate prin aplicația de Mobile Device Management
  • Vezi aici cum configurezi tableta administrată prin aplicația de Mobile Device Management
Service pentru tabletă

Dacă întâmpini dificultăți în accesarea aplicațiilor pe tabletă sau în gestionarea ei, îți recomandăm să iei legătura cu personalul desemnat de către școală pentru a verifica dacă se datorează platformei de management a dispozitivelor de la distanță. Dacă acestea sunt independente de restricțiile de securitate aplicate dispozitivelor școlii, îți recomandăm să alegi varianta optimă pentru tine de trimitere a tabletei, după ce parcurgi ghidul de mai jos, specific tabletei pe care o utilizezi. Vei regăsi informații generale despre intervențiile în service, termenele practicate și metodele prin care poți trimite tableta în service.

Descarcă aici ghidul de service pentru tableta Vonino G50.

Descarcă aici ghidul de service pentru tableta Allview Viva H1003.

icons/functional_UI/E-M/ic_Info Created with Sketch.

La momentul livrării, tabletele au instalate ultima versiune de Android disponibilă.

Administrarea tabletelor
de uz școlar

În funcție de nevoile de administrare ale instituției de învățământ, tabletele școlii puse la dispoziția elevilor pot fi configurate în mod automat, de la distanță (aplicații, funcții de sistem, accesibilitate) de către personalul autorizat din instituția de învățământ.

  • În cazul în care întâmpini dificultăți în accesarea anumitor aplicații, fișiere sau setări ale tabletei educaționale, te rugam sa contactezi reprezentantul școlii de la care ai primit dispozitivul
  • În cazul în care administrezi dispozitivele școlii și întâmpini dificultăți în utilizarea platformei de management, te rugam să folosești datele de contact primite în e-mailul de confirmare a activării serviciului.

Suport în utilizarea soluției școlare

Online, oricând, prin e-mail la serviciul.clienti@orange.ro. Te rugăm să ne scrii în mesaj numărul de telefon pe care îl utilizezi în tabletă, seria IMEI a tabletei și cât mai multe detalii despre situația întâmpinată. Îți vom răspunde în cel mult 48 de ore.

Prin apel la:

  • Serviciul Clienţi în limba română, la numărul 300 (apel gratuit din reţeaua Orange) sau 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal din orice rețea), de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00, iar Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale în intervalul 09:00 – 17:00.
  • Serviciul Clienți în limba maghiară, la numărul 474 (apel din reţeaua Orange, gratuit) sau 0744.940.474 (apel cu tarif normal din orice rețea), de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00, iar Sâmbătă în intervalul 08:00 – 16:00.
  • Serviciul clienți apelabil din roaming, la numărul +40 374 300 300 (taxat ca apel internaţional către România). Între orele 21:00-08:00, apelul va fi redirecționat către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut.
  • Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz, la numărul 228, apel gratuit (apelabil doar din reţeaua Orange, din România) în fiecare zi, între orele 08:00-20:00.

În cazul pierderii sau furtului tabletei educaționale, contactează Serviciul Clienţi folosind oricare dintre metodele de mai sus.

În cazul în care tableta educațională prezintă o defecțiune, te rugăm să parcurgi ghidul de trimitere în service specific tabletei pe care o utilizezi.

Descarcă aici ghidul de service pentru tableta Vonino G50.

Descarcă aici ghidul de service pentru tableta Allview Viva H1003.

Întrebări frecvente

Descoperă în video-urile de mai jos conținutul pachetelor și care sunt pașii pe care trebuie sa îi urmezi în pregătirea tabletei pentru școala online:
  • Vezi aici cum configurezi tabletele achizționate din fonduri europene
  • Vezi aici cum configurezi tableta administrată prin aplicația de Mobile Device Management

Pentru a accesa internetul este nevoie doar ca SIM-ul primit împreună cu tableta să fie inserat în slotul aferent. Poți accesa internetul imediat după pornirea tabletei, pentru că atât tableta, cât și cartela SIM au configurate setările de rețea. Tot ce trebuie să faci este să te asiguri că datele mobile sunt active: glisează bara de notificări din meniul principal și activează Datele mobile.

Pentru modelul Allview Viva H1003 LTE PRO, seria IMEI a tabletei se regăsește pe carcasa din spate a acesteia. Poți afla seria IMEI și prin formarea unui cod. Tot ce trebuie să faci este să pornești tableta și să formezi codul *#06#, care îți va returna informații despre ea, printre care și seria IMEI. Această serie îți este necesară atât pentru suport prin apel la Serviciul Clienți, cât și în discuțiile cu personalul desemnat de către școală în gestionarea dispozitivelor școlii sau în cazul în care tableta necesită intervenție în service.

În funcție de nevoile de administrare ale instituției de învățământ, tabletele școlii puse la dispoziția elevilor pot fi configurate în mod automat, de la distanță (aplicații, funcții de sistem, accesibilitate) de către personalul autorizat din instituția de învățământ. În cazul în care întâmpini dificultăți în accesarea anumitor aplicații, fișiere sau setări ale tabletei educaționale, te rugăm sa contactezi reprezentantul școlii de la care ai primit dispozitivul pentru a verifica setările tabletei.

Odată cu apariția unei noi versiuni de Android disponibile, va fi trimisă o notificare către tabletă pentru actualizare software. În cazul în care instalarea nu a fost acceptată de către utilizator, ea poate fi efectuată ulterior din meniul tabletei prin accesarea Setări, apoi ramura Sistem. În cazul tabletelor gestionate prin sistemul de management al dispozitivelor, instalarea ultimei versiuni se va face automat, prin intermediul platformei.

Fiind o tabletă utilizată în scop didactic, îți recomandăm să utilizezi la configurarea inițială a tabletei contul primit de la reprezentantul școlii de care aparții.

Activarea licențelor poate fi făcută doar de către unitățile școlare pentru care se solicită acestea, în baza domeniului înregistrat. Poți afla mai multe informații despre pachetul de licențe Clasa Viitorului, prin accesarea acestei pagini. Pentru a obține datele de autentificare, contactează reprezentantul școlii de la care ai primit dispozitivul.

Aplicațiile pentru școala online sunt independente de furnizorul de soluție școlară și pot diferi în funcție de nevoile fiecărei instituții de învățământ. Pentru a obține mai multe informații despre aplicațiile utilizate de școala ta, îți recomandăm să iei legătura cu reprezentul școlii de la care ai primit tableta.

PIN-ul Google ClassRoom este codul unic al clasei și este independent de furnizorul de soluție școlară, însă este obligatoriu să fie introdus pentru accesarea orelor online la clasa corectă. Pentru a obține PIN-ul clasei tale, îți recomandăm să iei legătura cu reprezentul școlii de la care ai primit tableta.

Pentru a putea participa activ la orele online este nevoie să oferi acces din tabletă la deschiderea aplicației de școală online atât la camera foto, cât și la microfon. Găsește aici detalii cu privire la utilizarea acesteia.
contact Created with Sketch.
Vrei să afli mai multe despre soluțiile pentru școli digitale sau să primești o ofertă personalizată?

Lasă-ne datele tale și te vom contacta în maximum 1 zi, de luni până vineri, între 9:00 și 18:00.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

sus