Fax prin e-mail
Echipa mea
este la un apel
distanță

Business
One Voice

Centrală
telefonică
virtuală
IVR
Personalizat
Reducerea
costurilor
IT

Cu Business One Voice, ai o soluție completă de centrală telefonică virtuală pentru birou. Astfel, angajații tăi comunică prin funcționalitățile de voce fixă disponibile până acum prin centrale telefonice digitale, chiar și atunci când sunt pe drum. În plus, beneficiezi de toate aceste funcții fără să mai investești în echipamente proprii și controlezi totul de pe mobil sau laptop, direct din contul tău online.

Soluția este oferită în cloud, într-un mediu virtual, scalabil si securizat, într-o platformă administrată de Orange. Business One Voice se adaptează ușor nevoilor de comunicare ale companiei tale, care nu necesită investiții suplimentare pentru instalare, mentenanță și service, traininguri de specialitate pentru utilizarea echipamentelor sau licențe de software.

Cele mai importante funcţionalităţi

  • Centrală telefonică virtuală – nu presupune investiții în echipamente, este ușor de folosit și se poate integra direct în Contul tău Orange
  • Configurare rapidă – nu necesită cunoștințe tehnice și permite planificarea răspunsurilor interactive, cu direcționarea apelurilor către persoanele potrivite
  • Transfer apeluri – apelurile primite pot fi transferate automat între mai multe numere fixe sau mobile, conform unor criterii predefinite
  • Costuri mai mici – poți stabili limite de consum individuale, pentru un mai bun control al costurilor

Pentru informații suplimentare sună la

776
(apel gratuit din rețeaua Orange)
0374.44.7766
(apel taxabil)

sau trimite un e-mail la serviciul.clienti@orange.ro.

Alte funcționalități incluse în Business One Voice

Cu Business One Voice beneficiezi de o gamă largă de funcționalități, care asigură angajaților tăi o experiență simplă și intuitivă de utilizare:

Permite vizualizarea pe ecranul telefonului a numărului care te apelează, dacă apelantul nu și-a restricționat trimiterea identității. În plus, permite și prezentarea identității numărului pe care îl folosești.
Permite efectuarea de apeluri anonime prin restricționarea trimiterii identității numărului de la care apelezi, utilizând codul de activare *31#. Pentru dezactivare, folosește codul *32#.
Apelează ultimul număr format, prin utilizarea codului *52#.
Apelurile primite sunt redirecționate către un alt număr național, de fix sau mobil, cu posibilitatea de a alege modul de transfer:
  • automat (cod activare *21,nr>#; cod dezactivare *22#)
  • la ton de ocupat (cod activare *67 #; cod dezactivare *68#)
  • fără răspuns (cod activare *61 #; cod dezactivare *62#)
Permite întreruperea temporară a unei convorbiri pentru a iniția o nouă convorbire sau pentru a accepta un apel în așteptare.
La primirea unui apel în timpul unei convorbiri în desfășurare, vei fi notificat sonor și vei avea posibilitatea să răspunzi (cod activare *43#; cod dezactivare *44#).
Permite apelarea ultimului număr de la care ai fost apelat, indiferent dacă ai răspuns sau nu, prin utilizarea codului *92#.
Utilizarea prefixului 9 sau # îți permite să apelezi numerele scurte publice, inclusiv numărul Serviciului Clienți Corporate.
Permite apelarea între membrii grupului, prin utilizarea unui număr scurt de minim 3 cifre.
Permite asocierea de coduri de o singură cifră cu până la 8 numere, pentru apelare rapidă, prin utilizarea codului *74<cod><nr>#.
Permite asocierea de coduri de două cifre cu până la 100 de numere, pentru apelare rapidă, prin utilizarea codului *75<cod><nr>#.
Permite inițierea unei conferințe telefonice cu până la 5 participanți ce folosesc numere naționale, fixe sau mobile (cod inițiere *56<nr>#).
Toate apelurile primite vor fi respinse automat, fără notificare, cu ton de ocupat (cod activare *26#; cod dezactivare *27#).
Permite transferarea unei convorbiri active către un alt număr.
Atunci când ești sunat pe fix, apelantul va asculta o melodie în locul sunetului de apel.
Transferarea automată a unui apel primit între mai multe numere fixe, după criterii predefinite (grup de hunting liniar/circular/uniform/simultan).
Transferarea automată a unui apel primit între mai multe numere fixe sau mobile, după criterii predefinite (grup de hunting liniar/circular/uniform/simultan).
Permite preluarea unui apel primit pe un alt terminal fix, prin utilizarea codului *98#.
Întrerupe temporar o convorbire în vederea preluării pe un alt terminal fix din cadrul aceluiași grup (*87# parcare și *88# preluare).
Permite activarea unei căsuțe unice de mesaje vocale, în cazul în care s-a activat funcționalitatea de număr unic, și folosirea acesteia pentru primirea și ascultarea mesajelor primite atât pe linia fixă, cât și pe cea mobilă.
Permite activarea redirecționării apelurilor primite către un alt număr mobil din grup fără a fi necesar accesul la propriul terminal (cod activare *77<nr># pe mobil și cod dezactivare *22# de la telefonul fix).
Permite definirea mai multor numere fixe sau mobile pentru redirecționarea multiplă și preluarea apelurilor.
Definirea corespondenței dintre un număr de telefonie fix și unul mobil, care pot fi configurate să se comporte ca o singură linie la primirea unui apel.
Atunci când ești sunat pe un număr de fix, apelantul va asculta o melodie, pe care o poți selecta, în locul sunetului de apel.
Permite restricționarea direcțiilor către care se pot iniția apeluri la nivelul fiecărei linii de voce, fixă sau mobilă.
Permite stabilirea unor plafoane de trafic pe tipuri de destinații la nivelul fiecărei linii de voce, fixă sau mobilă.
Permite crearea de liste de numere către care este permis/refuzat dreptul de a iniția sau primi apeluri și SMS-uri.
Permite monitorizarea traficului la nivel de utilizator sau grup.
Permite respingerea automată, fără anunțare prealabilă, a apelurilor dinspre anumite numere.
Permite intervenția unei terțe persoane într-o convorbire în desfășurare, de pe propriul său terminal (cod activare *82<extensie>#).
Apelurile fără număr de identitate recepționat sunt respinse automat, fără anunțare prealabilă.
Permite autorizarea temporară pentru apelarea unui număr inclus în blacklist.
Permite evidențierea și separarea în factură a apelurilor personale, la nivelul fiecărei linii telefonice.
Permite configurarea rapidă, fără costuri și fără cunoștinte tehnice avansate, și planificarea pe calendar, a unor scenarii de răspuns interactiv care direcționează fiecare apel, imediat, către persoana potrivită.

sus