Apel 4G

Ce trebuie să ştiu despre tarifare?

Apelul de voce în reţeaua 4G consumă din minutele incluse în abonamentul tău sau în opţiunea PrePay. Dacă ai consumat resursele din abonament sau din opţiune, tariful este cel standard pentru apeluri de voce, corespunzător planului tău tarifar.

Cum verific dacă am serviciul Apel 4G activ?

Activarea serviciului Apel 4G este automată. În cazul în care îndeplineşti condiţiile de eligibilitate, la efectuarea primului apel în aria de acoperire 4G se va activa şi serviciul. Poţi verifica faptul că ai acces la serviciu prin prezenţa logo-ului Apel 4G pe ecranul telefonului, în partea de sus a ecranului, sau vei vedea că reţeaua 4G rămâne prezentă la apelare.

Ce se întâmplă dacă ies din aria de acoperire 4G?

Chiar dacă ai ieşit din zona de acoperire 4G, vei putea continua apelul de voce.

Pot suna pe oricine cu serviciul Apel 4G?

Pentru a beneficia de calitate HD a apelului de voce, trebuie ca ambii interlocutori să se afle în aria de acoperire 4G, să aibă un telefon compatibil, un abonament cu acces la serviciul 4G şi o cartelă SIM 4G.

Cum pot dezactiva serviciul Apel 4G?

Mergi la setările telefonului, setări reţea şi selectează dezactivarea Apelului 4G. Reactivarea serviciului o poţi face parcurgând aceiaşi paşi.

Pot folosi acest serviciu în roaming?

Poţi apela prin tehnologia Voice over LTE doar naţional. În roaming vei fi taxat conform tarifelor de roaming pentru ţara în care călătoreşti.

 

Ți-a fost de ajutor informația?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus