Descoperă noua secţiune Orange Help! Aici găseşti rapid informaţii utile şi articole interesante despre produsele şi serviciile Orange. Te aşteptăm să ne vizitezi şi să ne spui părerea ta.
Ţi se poate solicita o plată în avans sub forma unui fond de garanţie în următoarele situaţii:
dacă ai depaşit limita de creditare. Fiecare abonament are o limită de credit şi în cazul în care consumul înregistrat (facturat sau nefacturat) depaşeste cuantumul acestei limite de credit, atunci un reprezentant Orange te poate contacta şi îţi poate solicita o plată în avans.
dacă soliciţi activarea serviciului roaming, în cazul în care vechimea ta în reţea este mai mică de 6 luni. De asemenea, se va ţine cont şi de istoricul financiar existent în contul tău în momentul în care soliciţi activarea serviciului roaming.
la activarea unui abonament nou în reţea, dacă Orange, după o analiză a potenţialului risc financiar al unui cont, consideră necesară constituirea unui fond de garanţie.
Gaseşti informaţii despre fondul de garanţie şi aici