Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

In ce situatii mi se poate cere sa platesc un avans?

Ţi se poate solicita o plată în avans sub forma unui fond de garanţie în următoarele situaţii:

  • dacă ai depaşit limita de creditare. Fiecare abonament are o limită de credit şi în cazul în care consumul înregistrat (facturat sau nefacturat) depaşeste cuantumul acestei limite de credit, atunci un reprezentant Orange te poate contacta şi îţi poate solicita o plată în avans.

  • dacă soliciţi activarea serviciului roaming, în cazul în care vechimea ta în reţea este mai mică de 6 luni. De asemenea, se va ţine cont şi de istoricul financiar existent în contul tău în momentul în care soliciţi activarea serviciului roaming.

  • la activarea unui abonament nou în reţea, dacă Orange, după o analiză a potenţialului risc financiar al unui cont, consideră necesară constituirea unui fond de garanţie.

Gaseşti informaţii despre fondul de garanţie şi aici

Raspuns din: 09-09-2015
Voturi: