Serviciile mele Orange
Serviciile mele Orange (Orange Romania Communications)
Telefonul meu Orange
Servicii fixe
Servicii de urgenta
Ţi se poate solicita o plată în avans sub forma unui fond de garanţie în următoarele situaţii:
dacă ai depaşit limita de creditare. Fiecare abonament are o limită de credit şi în cazul în care consumul înregistrat (facturat sau nefacturat) depaşeste cuantumul acestei limite de credit, atunci un reprezentant Orange te poate contacta şi îţi poate solicita o plată în avans.
dacă soliciţi activarea serviciului roaming, în cazul în care vechimea ta în reţea este mai mică de 6 luni. De asemenea, se va ţine cont şi de istoricul financiar existent în contul tău în momentul în care soliciţi activarea serviciului roaming.
la activarea unui abonament nou în reţea, dacă Orange, după o analiză a potenţialului risc financiar al unui cont, consideră necesară constituirea unui fond de garanţie.
Gaseşti informaţii despre fondul de garanţie şi aici
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor