Cum pot să contactez Serviciul Clienţi

Online

  • din secţiunea Contact sau din contul tău My Orange, secţiunea UrgențeAsistenţă, fie că ai nevoie de o informaţie sau vrei să ne trimiţi o sesizare.
  • Chatbot Djingo te poate ajuta cu infomații despre codul PUK, schimbare de SIM, detalii despre portare, roaming, suspendarea/reconectarea numărului în caz de pierdere/furt, perioada contractuală, etc. 
  • Dacă ai nevoie de ajutor în timpul plasării unei comenzi în magazinul online, suntem alături de tine în timp real, pe chat. Fereastra „Asistență magazin online” se va deschide automat, iar noi îți stăm la dispozitie.

 

  • dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician, îți recomandăm să ne scrii la adresa service@orange.com 

 

 

Ți-a fost de ajutor informația?
1713 din 4326 de persoane au considerat că acest articol a fost util

sus