Cum pot să contactez Serviciul Clienţi

Poţi să contactezi Serviciul Clienţi prin următoarele metode:

  • ne poţi trimite un mesaj din secţiunea Contact sau din Contul tău online, secţiunea Asistenţă, fie că ai nevoie de o informaţie sau  vrei să ne trimiţi o sesizare.
  • programează o vizită într-un  magazin Orange
  • ia legătura cu un operator Orange la unul dintre numerele de mai jos: 

       300 - Serviciul Clienţi 

                Acces la operator, atât pentru abonaţi cât şi pentru utilizatori PrePay, zilnic între orele 08:00 – 21:00 (apel gratuit din reţeaua Orange) şi la numărul 0374300300 (apel cu tarif normal)
                Programul de lucru este:
                    ⇒ zilnic între 07:00 - 24:00, pentru informaţii sau sesizări privind serviciile Orange TV şi Orange Home TV
                    ⇒ zilnic între  08:00-21:00, pentru alte informaţii sau sesizări privind serviciile Orange

       401 - Serviciul Suport Clienţi 

                Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
                Tarif naţional 0.15 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite


Alte situații:

  • Dacă ai nevoie de setări de internet sau MMS pentru telefonul tău, le poți găsi aici
  • Dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician, îți recomandăm să ne scrii la adresa de e-mail service@orange.com sau să mergi direct cu telefonul într-un magazin Orange care oferă serviciul Orange Care pentru asistență
  • Dacă vrei să trimiți telefonul direct în service, prin curier, poți să faci asta din Contul tău online. Mai mult infomații despre paşii pe care trebuie să îi urmezi, găseşti aici

Atunci când te afli în roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul scurt dedicat, 300, la fel ca în ţară şi se taxeazã ca apel internaţional de roaming cãtre România. Află care sunt reţelele care permit apelarea numerelor scurte în roaming.

Ți-a fost de ajutor informația de mai sus?
( 553 voturi )
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne

sus