×

Arhiva abonamente

Cum pot afla din Selfcare ce acte imi sunt necesare pentru fidelizare?

Apelezi *100#, Din meniul principal Selfcare alegi optiunea 7 Orange Thank You; Din urmatorul submeniu alegi optiunea 6 Telefoane; Selectezi apoi ...
Intrebare din: 14-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum gasesc adresa si programul unui Orange Shop, din Selfcare?

Apelezi *100#, Din meniul principal Selfcare alegi optiunea 7 Orange Thank You; Din urmatorul submeniu alegi optiunea 6 Telefoane; Alegi apoi optiunea...
Intrebare din: 14-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum activez o optiune pentru un abonament din Selfcare?

Apelezi *100#, Din meniul principal Selfcare selectezi ramura 2 Alege; Din urmatorul submeniu alegi optiunea 2 Oferta Orange Iti sunt afisate ...
Intrebare din: 14-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum reincarc cu minute un cont PrePay cu ajutorul serviciului Self Care?

Pasul 1. Apelezi *100# Pasul 2. Din meniul Selfcare alegi optiunea 4 Reincarcare PrePay Pasul 3. Esti notificat cu privire la posibilele tentative de ...
Intrebare din: 14-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum transfer credit din Self Care?

Apelam *100#; Din meniul principal SelfCare alegem ramura 4 Credit si reincarcare; Din urmatorul submeniu alegem ramura 4 Transfer credit; In ...
Intrebare din: 13-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum modific limba meniului din Selfcare?

Apelezi *100#; Din meniul principal Selfcare alegi ramura 9 Limba; Selectezi 1 Engleza pentru a modifica limba meniului Selfcare; Primesti confirmarea...
Intrebare din: 13-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum definesc un numar favorit prepay la Selfcare?

Apelezi *100#; Din meniul principal Selfcare alegi optiunea 1 Contul meu; Alegi apoi optiunea 3 Numere favorite; Din urmatorul submeniu trebuie sa ...
Intrebare din: 13-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum dezactivez serviciul apeluri internationale din Selfcare?

Apelezi *100# Din meniul principal Selfcare alegi ramura 3 Roaming si International; Selectezi apoi optiunea 1 Apeluri Internationale; Introduci ...
Intrebare din: 13-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum verific serviciul Cronos din Selfcare?

Apelezi *100#, Din meniul principal Selfcare alegi ramura 1 Buget; In continuare alegi optiunea 1 Cronos; Pe ecran iti sunt afisate informatiile de la...
Intrebare din: 13-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum dezactivez serviciul roaming din Selfcare?

Apelezi *100# Din meniul principal Selfcare alegi optiunea 3 Roaming si International; Din urmatorul submeniu alegi optiunea 3 Roaming; Aopi alegi ...
Intrebare din: 13-10-2010
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns