Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Ce pot face in situatia in care mi se intrerup convorbirile sau calitatea acestora este scazuta (aud cu ecou, percep distorsiuni sau pasaje lipsa)?

In momentul trecerii de la o celula la alta este posibil sa apara discontinuitati de acest tip.

 

O alta cauza poate fi o eventuala defectiune a telefonului mobil utilizat.

 

In astfel de cazuri recomandarile sunt:

 

  • inchiderea si redeschiderea telefonului, urmate de selectia manuala de retea efectuata din meniul aparatului mobil;

 

  • proba cu cartela SIM intr-un alt telefon mobil.

 

In cazul in care se observa disfunctionalitati frecvente intr-o anumita zona si/sau perioada de timp acestea trebuie semnalate operatorului – in acest caz este necesara oferirea unui exemplu de convorbire efectuata in cadrul careia se manifesta situatiile de mai sus.

Raspuns din: 02-07-2010
Voturi: