Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Am pierdut parola, ce fac ?

        Intra pe www.libon.com/web, introdu adresa de e-mail sau numarul de telefon mobil cu care te-ai inregistrat (trebuie sa le validezi mai intai) in caseta text „datele tale de autentificare” si da un click pe „obtine parola”.

       Vei primi un e-mail sau un SMS cu un link. Fa click pe link pentru a reseta parola si a crea una noua.

       Daca primesti mesajul de eroare: „nu se poate trimite e-mail / SMS: datele de autentificare nu au fost gasite”, trimite un e-mail la support.iphone@libon.com, daca ai iPhone, sau la support.android@libon.com, daca ai un telefon Android si echipa noastra de asistenta te va contacta cat mai curand posibil.

       Important : pentru a te autentifica folosind noua parola, trebuie sa dezinstalezi si apoi sa reinstalezi aplicatia Libon.

Raspuns din: 24-11-2016
Voturi: