×
Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

De ce s-a redus viteza la internet daca de abia am platit factura ?

Multumesc!

Raspuns din: 26-10-2011
Voturi:

Poti afla cat trafic mai ai din traficul inclus in pachetul tau consultand Serviciul Cronos din sectiunea Contul meu sau trimitand un SMS din aplicatia Internet Everywhere catre numarul scurt 415. Daca mai ai trafic disponibil il vei vedea afisat in mesajul de la Cronos, daca nu mai ai trafic disponibil in mesaj nu vei mai vedea mentiuni referitoare la traficul inclus.

Raspuns din: 26-10-2011
Voturi:

Ma confrunt cu o problema similara. Voiam sa stiu cum pot afla ce trafic am consumat pana la o data anume, in afara de rapoartele din aplicatia Internet Everywhere deoarece am fost nevoit sa o reinstalez iar rapoartele s-au resetat.

Raspuns din: 25-10-2011
Voturi:

Scaderea vitezei de navigare pe internet este o caracteristica a abonamentului tau si nu are legatura cu momentul achitarii facturii.

 

Abonamentul tau Colibri 11 Cost Control presupune alocarea in fiecare luna la inceputul lunii de facturare, pe data de 11, a unui trafic de 2.5 GB. Prin oferta promotionala ti se aloca un trafic dublu de 5 GB. Dupa consumarea traficului inclus viteza este redusa pana la maxim 128 Kbps. De la inceputul lunii de facturare, in data de 11 Octombrie si pana azi ai inregistrat un trafic de aproximativ 5.5 GB, deci ai depasit traficul inclus in pachet si de aceea in acest moment viteza este scazuta.

 

Pentru a reveni la viteza mare de navigare iti recomand activarea unei optiuni de reincarcare care iti ofera inca 0.5 GB la viteza mare de navigare pentru 3 Euro cu TVA inclus.

 

O alta varianta ar fi sa schimbi abonamentul cu un abonament cu mai mult trafic inclus, de exemplu cu Colibri 15 Cost Control care ofera un trafic inclus de 9 GB pentru 15 Euro/luna (TVA inclus)

Raspuns din: 25-10-2011
Voturi: