Arhiva telefoane & hardware

Care este diferenţa dintre Orange Care şi Orange Service?

În Care Center poți să beneficiezi de servicii rapide pentru dispozitivele tale: Reparații în cazul defecțiunilor mecanice și î...
Intrebare din: 08-02-2016
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Care sunt magazinele care au Orange Care?

Găsești magazinele noastre în care se află Care Center în Brașov, București, Cluj, Constanța, Iași, Sibiu sau Timișoara. O listă complet...
Intrebare din: 08-02-2016
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Ce înseamna serviciul Buy-Back?

Dacă vrei să cumperi un telefon sau o tabletă nouă, dar ai vrea și să îl valorifici simplu și rapid pe cel vechi, poţi folosi serviciul Buy Back...
Intrebare din: 08-02-2016
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Ce tip de asigurare există pentru telefon şi cât costă?

Poți alege dintre două tipuri de asigurare pentru smartphone-ul, modemul sau tableta ta, conform nevoilor tale: Opțiunea Asigurare Basic asigură ...
Intrebare din: 08-02-2016
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Dacă decodez telefonul cumparat de la Orange, asigurarea mai ramane valabilă?

Da, asigurarea va fi valabilă în continuare, chiar dacă vei decoda telefonul tău. Asigurarea se va pierde în cazul unei intervenţii sau î...
Intrebare din: 08-02-2016
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Ce inseamnă daune prin accident?

Avarierea accidentală poate să însemne distrugerea, deteriorarea totală sau parțială cauzată de un eveniment spontan, extern și neprevăzut ce ...
Intrebare din: 08-02-2016
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cum aflu daca mai este valabila garantia?

Valabilitatea garantiei este inscrisa pe certificatul de garantie. Acesta se emite intr-un singur exemplar si fara el reparatia telefonului in baza garantiei ...
Intrebare din: 19-12-2011
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Ce este Orange Care Center?

În Care Center primești rapid asistență și servicii de reparații pentru defecțiunile telefonului sau dispozitivului tău, fără să mai fie nevoie...
Intrebare din: 31-10-2011
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

In ce conditii beneficiez de asigurare ?

Pentru a putea beneficia de asigurare, avariile trebuie notificate la numărul de telefon 0374 290 029 (în intervalul orar 9:00-18:00, număr cu tarif ...
Intrebare din: 09-09-2011
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns