Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Am fost sunat/a de un reprezentant Orange? cum pot afla daca este o tentativa de frauda?

Orange Romania nu solicita niciodata clientilor sai prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalitati incarcarea cartelelor prepay sau informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reincarcare.

 

Aceste informatii sunt strict confidentiale si nu trebuie divulgate.

 

In ceea ce priveste masurile luate pentru prevenirea tentativelor de frauda iti aducem la cunostinta ca Orange Romania isi informeaza in mod constant clientii astfel:

 

  • s-au transmis catre clientii Orange mesaje scrise cu urmatorul continut “Pentru a preveni tentativele de frauda nu comunica nimanui codurile de reincarcare sau parolele personale. Detalii poti gasi aici
  • la reincarcarea prin serviciul Selfcare (*100#), optiunea Reincarcare PrePay, este introdus urmatorul mesaj de atentionare: "Ai inceput reincarcarea unui cont Prepay.Atentie! Orange si partenerii sai nu solicita niciodata reincarcarea numerelor PrePay pentru validarea unor premii.”
  • pe pagina de internet se regasesc informatii referitoare la identificarea si prevenirea tentativelor de frauda

 

Cu privire la masurile ce se pot lua impotriva celor care desfasoara astfel de actiuni, iti recomandam sa adresezi o sesizare Politiei Romane, singura institutie abilitata sa desfasoare investigatii in astfel de situatii.

 

Te asiguram ca Orange Romania va oferi Politiei tot suportul necesar pentru identificarea celor implicati.

Raspuns din: 05-07-2010
Voturi: