×

Cum folosesc serviciul de deranjamente MyRepair din contul meu online My Orange Fix?

Dacă ai un cont My Orange Fix personalizat cu serviciile active (serviciile de internet, TV și Telefonie Fixă preluate de Orange), poți folosi serviciul My Repair astfel:

1. Intră aici și introdu adresa de e-mail cu care ți-ai creat contul și parola asociată contului tău

2. Apasă pe butonul "Login"

3. Pentru a folosi serviciul "My Repair" mergi la pagina "Servicii My Orange Fix"

4. Alege serviciul la care întâmpini o problemă și apasă butonul "Continuă"

5. Alege problema pe care ai întâmpinat-o

6. Urmărește instrucțiunile din video și apoi apasă "Continuă"

7. Dacă problema s-a rezolvat, apasă pe "Da", iar dacă nu s-a rezolvat, apasă pe "Nu"

8. Continuă să urmezi indicațiile prîmite, iar dacă problema persistă, sună la numărul indicat.

Ți-a fost de ajutor informația?
41 din 74 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne