Cum pot să îmi schimb abonamentul existent cu un Yoxo?

Pentru a trece de la abonamentul actual  la un abonament Yoxo, asigură-te că abonamentul tău curent nu se află sub perioadă contractuală și îndeplinești următoarele condiții:

  1. Te afli în afara perioadei contractuale sau în ultima lună de contract

  2. Sunt achitate ratele tale pentru un telefon mobil cumpărat de la Orange

  3. Abonamentul tău nu este într-un pachet de tip Orange Family sau Orange Love

  4. Nu ai datorii (facturi neachitate) la Orange

  5. Numărul nu este suspendat sau închis

  6. Ești titularul de abonament, dacă vrei să treci de la un alt abonament Orange Me la Yoxo. 

 

Dacă îndeplinești aceste condiții, descarcă aplicația mobilă Yoxo din Play store/App store și urmează acești pași:

  1. Configurează abonamentul Orange Yoxo adăugând resursele de internet de care ai nevoie

  2. Autentifică-te în contul tău Orange sau crează un cont nou 

  3. Introdu numărul de telefon pe care vrei să îl treci pe abonamentul Yoxo

  4. Scrie în aplicație codul PIN de verificare, trimis prin SMS

  5. Dacă solicitarea ta de migrare a abonamentului existent este validată (nu se află sub perioadă contractuală), vei putea trece la pasul următor.
    Atenție! Punctele tale Orange Thank You nu vor mai fi disponibile începând cu data de la care se va activa noul abonament Yoxo. Dacă mai ai un număr Orange pe cont, punctele OTY disponibile vor fi transferate pe acesta. Dacă nu, ele se vor pierde. Află aici cum poți verifica cate puncte Thank You ai acumulat 

  6. Scanează cartea de identitate a titularului numărului

  7. Vei primi o dată calendaristică la care se va activa abonamentul Yoxo (data la care se va emite și factura ta), în funcție de data de facturare a contractului existent.

  8. Introdu datele cardului tău bancar pentru abonamentul configurat. Pentru a inregistra cardul tău în aplicație este necesară verificarea lui. De aceea, 1 RON îți va fi retras din cont și va fi returnat în aceeași zi. Plata abonamentului se va efectua în momentul în care vei activa SIM-ul. Asigură-te că ai bani pe card în momentul în care activezi SIM-ul.  Cardul înregistrat  va fi utilizat și ulterior pentru plata recurentă a facturilor emise pentru abonamentul tău.

  9. Așteaptă să se activeze abonamentul, la data aleasă în calendar. Îți vom trimite un SMS când efectuăm schimbarea. 

  10. Restartează telefonul pentru a te reconecta la rețea, cu noul abonament activ

Ți-a fost de ajutor informația?
1 din 1 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus