×

Cum pot solicita trecerea la eSIM din contul meu My Orange?

Dacă ai un telefon compatibil și vrei să treci de la o cartelă obișnuită la eSIM, poți face acest lucru direct din contul tău My Orange, din secțiunea ”Servicii SIM”. Abonamentul pentru care vrei să faci trecerea la eSIM trebui să fie pe persoană fizică, iar cartela curentă trebuie să fie activă.

 

Pentru a putea solicita trecerea pe eSIM trebuie îndeplinite următoarele condiții:

  • Contul tău My Orange trebuie să fie creat cu cel puțin 30 de zile
  • Numărul de telefon pentru care vei solicita trecerea le eSIM trebuie sa fie adăugat în contul My Orange de cel puțin 30 de zile
  • Trebuie să fii autentificat cu rol de administrator în contul tău

 

Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:

  1. Autentifică-te în contul tău My Orange
  2. Alege opțiunea ”Servicii SIM” din meniul lateral și apoi selectează ”Activează un eSIM
  3. Selectează numărul de telefon pentru care vrei să faci trecerea la eSIM
  4. Introdu codul de verificare trimis prin SMS pe numărul selectat (codul este valabil 15 minute și se poate retransmite doar de 3 ori)
  5. Generarea profilului de eSIM va dura cel puțin 5 minute. Poți verifica statusul acestei modificări în secțiunea „Istoric schimbări - Acțiuni”
  6. După ce statusul devine „Succes” accesează secțiunea eSIM
  7. Alege din listă numărul de telefon și apoi tipul de device – Android sau iOS
  8. Scanează codul QR care îți va fi afișat în secțiunea ”Activează eSIM-ul” după procesarea solicitării tale

Important!

  1. Din momentul generării codului de activare eSIM și până în momentul instalării acestuia în telefon  vei rămâne fără semnal. De aceea, pentru finalizarea activării eSIM-ului este necesar ca telefonul să fie conectat la o rețea Wi-Fi.
  2. În cazul în care faci trecerea de la o cartelă SIM la eSIM din My Orange și nu reușești să instalezi profilul de eSIM, în maximum 3 ore de la generarea profilului de eSIM poți solicita reactivarea vechii cartele SIM. Astfel, îți recomandăm să o păstrezi până la finalizarea procesului de instalare a eSIM-ului și primirea SMS-ului de confirmare.
  3. Clienții persoană juridică pot doar vizualiza codul QR de activare eSIM, dacă acesta a fost solicitat anterior, iar activarea se poate face doar prin apel la Serviciul Clienți sau într-un magazin Orange, din partea persoanei de contact.

 

 
Ți-a fost de ajutor informația?
19 din 24 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne

sus