×

Cum se pot reconecta serviciile in cazul in care au fost suspendate?

Dacă ești client Orange, află aici tot ce trebuie să știi despre reconectarea serviciilor suspendate pentru neplaă.

 

Dacă ești client Orange Romania Communications și:

  • ai efectuat plata la unul dintre magazinele Orange Romania Comunications sau online prin My Orange Fix , reconectarea se va face automat după efectuarea plății integrale a sumelor restante.
  • ai efectuat plata la un alt încasator/partener, reconectarea se va face după ce plata aferentă facturii va fi alocată pe codul de client Orange Romania Comunications pentru care aceasta a fost efectuată.

Tariful de reconectare a serviciilor după suspendarea pentru neplată este de 1,11 Euro cu TVA.

Îți recomandăm să efectuezi o confirmare de plată fie din contul tău My Orange Fix, secțiunea Sumar profil - Confirmă plată, fie sunând la numărul 300 - apel gratuit din rețeaua Orange sau la 0374300300 - apel cu tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale și din roaming

De asemenea poți confirma plata prin completarea formularul de aici
Ți-a fost de ajutor informația?
1 din 3 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne

sus