×

Dacă am o sumă suplimentară de bani pe contul Orange Money în care plăteam rata creditului, cum o accesez?

  1. Dacă deţii un cont digital la Orange Money, atunci suma suplimentară va fi transferată automat în contul respectiv înainte de închiderea contului asociat creditului My Reserve şi o vei putea utiliza imediat.
  2. Dacă nu deţii un cont digital la Orange Money, atunci poţi să:
  • îl deschizi simplu, rapid şi gratuit, prin activarea online a serviciului direct de pe telefonul tău mobil. Află mai multe aici despre beneficiile contului digital şi ce poţi face cu acesta.

Vezi tutorialul de mai jos şi descoperă ofertele noastre.

 

 

După deschiderea contului, soliciţi transferarea sumei accesând din aplicaţia mobilă Orange Money, secţiunea Contact, opţiunea Scrie-ne.

Descarcă acum 

 

  • soliciţi transferarea sumei respective (comunicată prin SMS după închiderea contului de credit My Reserve) către un alt cont IBAN prin apel telefonic la 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău).

              Suma suplimentară este disponibilă şi poate fi solicitată la Orange Money în termen de maximum 5 ani.

Ți-a fost de ajutor informația?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne