Întrebări frecvente despre pachetele Orange Family

Poţi să beneficiezi de oferta Orange Femily dacă ai cel puţin 3 abonamente Orange, pe care le prelungeşti pe o perioadă de 12 sau 24 de luni:

  • două dintre abonamente trebuie să fie Orange Me de minimum 7 euro
  • celelalte pot fi: Orange Net, Orange Home Net, Home TV, Smart Home sau un alt Orange Me


În Orange Family poate fi adaugat orice utilizator al unui SIM Orange PrePay al cărui cont este în perioada activă sau în perioada de graţie şi care nu este înregistrat ca făcând parte dintr-un alt pachet Orange Family.

Pentru a primi beneficiile de familie, utilizatorul PrePay din pachetul Orange Family trebuie să aibă activă pe număr una din opţiunile PrePay din oferta curentă. Beneficiile de familie vor rămâne active pe contul tău atât timp cât cele două abonamente Orange Me şi al treilea serviciu (fie Orange Me, fie un alt serviciu Orange) vor fi active. În cazul în care renunţi la unul dintre abonamente, beneficiile de familie se vor pierde.
Ștergerea unui număr PrePay din Orange Family se poate face şi de către utilizatorul PrePay însuşi, apelând serviciul Self Care, la *100#, ramura Contul meu - Orange Family.

 
Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 23 din 74 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne