×

Accesează
contul existent

Accesorii

Dispozitivele wearables, crestere importanta a vanzarilor

Dispozitivele wearables, crestere importanta a vanzarilor

12.06.2025, 12:00 By thumbs

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Piata globala a dispozitivelor purtabile la incheietura mainii, wearables, a inregistrat o crestere substantiala in primul trimestru al anului 2025, conform datelor recente publicate de IDC. Astfel, livrarile totale au ajuns la 45,57 milioane de unitati - o crestere de 10,5% fata de anul precedent.

Cea mai importanta crestere a fost inregistrata pe piata chineza, unde volumul a fost de 17,62 milioane de unitati, iar rata de crestere, impresionanta, de 37,6%.

Categoria dispozitivelor wearables, care cuprinde atat ceasuri inteligente, cat si bratari de fitness, a avut o crestere constanta in toate segmentele. Livrarile globale de smartwatch au ajuns la 34,81 milioane de unitati in primul trimestru al anului 2025, ceea ce reprezinta reflectand o crestere de 4,8% fata de anul precedent. Piata din China a acestor dispozitive a atins 11,4 milioane de unitati livrate, in crestere de 25,3%. Dispozitivele de fitness au avut o rata de crestere mai mare decat cea a smartwatch-urilor, respectiv 34%, iar livrarile globale au insumat 10,76 milioane de unitati.

Cele mai vandute marci de wearables

In primul trimestru al anului 2025, Huawei a avut cele mai mari vanzari pe piata mondiala, respectiv 10 milioane de unitati, in crestere cu 42,4% fata de anul trecut. Cota sa de piata a fost de 17%.

Pe a doua pozitie s-a clasat Xiaomi, cu 8,7 milioane de unitati vandute (+42,6%) si o cota de piata de 42,6%. Apple s-a clasat pe locul al treilea, cu 7 milioane de dispozitive vandute (+37,2%) si o cota de piata de 37,2%. Samsung a fost pe locul al patrulea (3,4 milioane unitati vandute, -5,7%, cota de piata 8,8%), iar pozitia a cincea a fost ocupata de Yoshiaki (2,1 milioane unitati, +29,5%, cota de piata 4%).

thumbs

De remarcat piata chineza a acestor dispozitive, unde Huawei si Xiaomi au realizat cea mai mare parte a vanzarilor. Huawei a vandut aici 5,4 milioane de unitati, iar Xiaomi, 4,9 milioane. Acestia din urma au inregistrat o crestere semnificativa a livrarilor pe piata din China, unde compania si-a depasit primii cinci concurenti. Xiaomi a inregistrat aproape o dublare a vanzarilor in primul trimestru din acest an, de la 2,6 milioane de dispozitive vandute, la 4,9 milioane.

thumbs

Sursa: XiaomiTime

Articolul Dispozitivele wearables, crestere importanta a vanzarilor apare prima data in Go4IT.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Articole asemanatoare