![]() |
15.10.2025, 19:44 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Platforma de cadouri experientiale Complice.ro a lansat un program de loialitate pentru clientii recurenti, marcand astfel zece ani de activitate pe piata locala. In acest deceniu de activitate, compania a livrat peste 5.000 de experiente pentru clienti B2B si B2C, construind un portofoliu de peste 350 de activitati definite, cu ajutorul a peste 200 de parteneri din tara si din strainatate.
"Lansarea programului de loialitate marcheaza, in primul rand, un gest de recunoastere fata de clientii care au avut incredere in noi de-a lungul acestui deceniu si au ales, in mod repetat, experientele ca forma de apreciere si conexiune", a declarat Oana Pascu, fondator Complice.ro.
Prin programul de loialitate, compania recompenseaza recurenta clientilor si valoarea achizitiilor. De la a doua comanda, clientii pot accesa beneficii suplimentare in momentul in care valoarea totala a comenzilor plasate in ultimele 12 luni depaseste un prag minim prestabilit.
Noul program de loialitate este structurat pe trei niveluri - Discover, Explorer si Master - si ofera beneficii suplimentare clientilor recurenti, in functie de valoarea totala a comenzilor plasate in ultimele 12 luni.
Valoarea medie a pachetelor de experiente pe zona B2B a ajuns la 3.300 de euro
Odata cu aniversarea, compania marcheaza maturizarea pietei, in special pe segmentul corporate, care a evoluat de la initiative punctuale la un pilon strategic in politicile de resurse umane ale companiilor.
Daca la inceputurile companiei segmentul corporate se limita la initiative punctuale, precum excursii sau activitati pentru parteneri si clienti VIP, in ultimul deceniu, experientele au devenit instrumente strategice, integrate in programele de motivare, retentie si wellbeing. Valoarea medie a pachetelor corporate a ajuns la aproximativ 3.300 de euro.
Evenimentele personalizate (tailor-made), competitiile outdoor, atelierele interactive si activitatile de cooking sunt preferate de companii pentru capacitatea lor de a stimula colaborarea si sentimentul de apartenenta. De asemenea, cinele pe nevazute, un concept dezvoltat de Complice.ro, reprezinta o optiune frecventa pentru echipele de top management sau pentru evenimente dedicate clientilor strategici.
Pachetele Flexibox se mentin in topul preferintelor pentru recompense si recunoastere, fiind alese de opt din zece clienti corporate datorita flexibilitatii pe care o ofera. Impactul acestor activitati este vizibil in cultura organizationala: datele companiei arata ca peste 77% dintre participanti se simt mai conectati cu colegii, iar peste 62% se declara mai motivati dupa un eveniment organizat prin Complice.ro.
"In zona corporate, experientele au evoluat rapid de la simple beneficii ocazionale la instrumente care sustin strategii de motivare si retentie. Vedem companii care integreaza experientele in programele de wellbeing si cultura organizationala, tocmai pentru ca ele reusesc sa creeze legaturi reale intre oameni si sa aduca un plus de energie echipelor", a adaugat ea.
Preferintele B2C: de la adrenalina la wellbeing
Pe segmentul individual (B2C), preferintele s-au diversificat considerabil in ultimii 10 ani, cu un buget mediu alocat pentru un cadou experiential situandu-se in prezent in jurul valorii de 650 de lei. Daca in primii ani cererea se concentra pe experiente cu adrenalina sau de relaxare, astazi in top se regasesc cele de wellbeing si gourmet, alaturi de ateliere creative, degustari tematice si cursuri de barista sau mixologie.
Simulatorul de zbor Boeing s-a detasat ca bestseller-ul deceniului, fiind o experienta memorabila si accesibila. In acelasi timp, zborul cu parapanta ramane cea mai cautata experienta cu adrenalina, urmata de experientele cu masini sport. Categorii precum degustarile de vinuri, experientele pe patru roti si terapia prin plutire au castigat rapid teren, confirmand o apetenta tot mai mare pentru segmentul de "refined taste" (gusturi rafinate) si wellbeing.
"Intr-un deceniu, cadourile experientiale au trecut din zona de nisa in mainstream. Astazi vorbim despre un comportament de consum validat, in care experientele sunt alese atat pentru valoarea emotionala, cat si pentru impactul pe termen lung. Pentru a marca acest moment, am reunit cele mai iubite 10 experiente intr-un Flexibox aniversar, care sintetizeaza preferintele clientilor din ultimii zece ani", a completat Oana Pascu.
Planuri pentru urmatorul deceniu
Pentru 2025 si anii urmatori, Complice.ro anticipeaza o orientare si mai puternica a pietei catre experiente care ofera echilibru, conexiuni autentice si valoare pe termen lung. Atat la nivel individual, cat si corporate, consumatorii cauta momente cu sens, de la evadari in natura si activitati gourmet la instrumente de consolidare a culturii organizationale intr-un context profesional tot mai digitalizat.
"Daca primii 10 ani au fost despre a valida piata si a educa consumatorii, urmatorul deceniu va fi despre consolidare si inovatie. Ne uitam la experiente care creeaza echilibru si conexiune autentica, dar si la modalitati prin care putem scala impactul lor, fie ca vorbim de wellbeing in organizatii sau de consum individual. Pentru noi, provocarea e sa ramanem relevanti si sa fim mereu cu un pas inaintea asteptarilor clientilor", a conchis Oana Pascu.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
15.10.2025, 19:07