×

Accesează
contul existent

Zf 24

Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI Romania: Mallurile nu pot sa tina pasul cu toate trendurile,...

Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI Romania: Mallurile nu pot sa tina pasul cu toate trendurile, in fiecare an, dar odata la 5-10 ani ele sunt reamenajate, vin cu noi concepte

13.05.2025, 10:46 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

CPI are planuri mari de investitii in Romania, in conditiile in care mallurile nu pot sa tina pasul cu toate trendurile, in fiecare an, dar odata la 5-10 ani ele sunt reamenajate, cu noi concepte, a declarat Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI Romania in cadrul conferintei ZF Retail Summit 2025.

"Avem planuri de investitii destul de mari. Finalizam proiectul de la Cluj, unde se va deschide Primark in toamna, un magazin mare, de 5.000 mp. Continuam pe zona de foodcourt in Constanta. Mallurile nu pot sa tina pasul cu toate trendurile in fiecare an, dar odata la 5-10 ani sunt reamenajate. De exemplu, in partea de foodcourt nu se mai poarta linia incolora, ca de spital, cu o tejghea lunga pe care se aliniaza toate restaurantele, ci se duce mai degraba spre conceptul de airport style, de chioscuri, de marketplace si fiecare sa fie cat mai original cu brandul si sa iasa in evidenta. Intr-un concept uniform".

CPI deruleaza o investitie majora, cu finalizare anul viitor, la Sun Plaza Bucuresti, unde Zara isi va dubla suprafata si va fi un concept de aproape 4.000 mp, iar Pull&Bear se va reloca. "Trebuie sa venim tot timpul in intampinarea brandurilor care isi arata apetenta pentru Romania si pentru dezvoltarea unor concepte moderne si mult mai mari".

Ce a mai declarat Geanina Ungureanu:

Tot in Sun Plaza, pe zona de hypermarket de 23.000 mp, unde a fost Cora si apoi Carrefour, va veni acum Auchan, dar doar pe 7.000mp. Vor ramane vreo 11.000 de metri patrati GLA, unde este o dorinta foarte mare a tuturor brand-urilor sa intre. Vor veni niste brand-uri fashion cu suprafete considerabile, dar incercam sa reamenasam toata zona si sa o integram cumva in conceptul mall-ului. Deci va fi si pe directia de fashion, dar si pe beauty si cosmetica.

In alte tari, CPI are investitii punctuale in comert stradal, dar in Romania nu avem. Consumatorii sunt diferiti. La Praga de exemplu merge comertul stradal, dar la Bucuresti este cu totul altfel. Am lucrat in zona de retail stradal, pentru brandul Burberry, care a incercat, dar a esuat. A fost si un magazin Adidas pe Lipscani, la fel, a esuat.

Cuvantul de ordine trebuie sa fie adaptabilitate. Noi romanii suntem adaptabili si liberi si putem alege ce ne trebuie.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare