×

Accesează
contul existent

Politic-Social

Nicușor Dan promite să eficientizeze comunicarea la Cotroceni după experienţa de la Primărie

Nicușor Dan promite să eficientizeze comunicarea la Cotroceni după experienţa de la Primărie

Candidatul la Preşedinţie Nicuşor Dan a fost confruntat cu acuzaţia că, după preluarea mandatului de primar general, nu a mai răspuns la telefoanele unor oficiali, inclusiv directori de spitale care aveau nevoie urgentă de consultări.

14.05.2025, 21:03 Sursa: mediafax.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

"Cand am ajuns la Primaria Capitalei, era totul atat de disfunctional ca toata lumea suna primarul general. Puneam telefonul pe masa si la 5 minute suna", a explicat Dan, la Romania TV, descriind haosul administrativ pe care l-a gasit. El a subliniat ca situatia s-a schimbat fundamental dupa ce a reorganizat institutia: "Ce s-a intamplat dupa ce am pus in ordine lucrurile a fost ca oamenii au inteles ca exista directori care raspund de diferite probleme, ca ei chiar iau singuri decizii fara sa ma intrebe de fiecare data". Candidatul sustine ca, inainte de inceperea campaniei electorale, primea doar "6-7 telefoane pe zi" deoarece cetatenii stiau exact unde sa apeleze in interiorul primariei. El a sugerat ca va aplica acelasi model de eficientizare a comunicarii si la Cotroceni, in cazul in care va castiga alegerile prezidentiale.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare