×

Accesează
contul existent

Economic

Record la vânzări: Benzinăriile MOL au vândut hotdogi cât să înconjori România și cafele cât să nu...

Record la vânzări: Benzinăriile MOL au vândut hotdogi cât să înconjori România și cafele cât să nu mai dormi

14.05.2025, 17:22 Sursa: mediafax.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Doar in 2024, la nivelul intregii retele MOL Fresh Corner au fost vandute 65 de milioane de cesti de cafea si 43 de milioane de hotdogi. Asta inseamna mai mult de doua cesti de cafea in fiecare secunda, iar daca toti hotdogii ar fi aliniati ar putea incercui de aproximativ doua ori granita Romaniei. Dintre cafele, 6,5 milioane au fost savurate in Romania, impreuna cu mai bine de 3,7 milioane de hotdogi. Cele mai multe cafele au fost vandute de statia MOL Murfatlar, peste 140.000, la restaurantul care detine si recordul si pentru cei mai multi hotdogi vanduti, peste 111.000. Momente cheie din istoria Fresh Corner In urma cu zece ani a fost deschis la Budapesta primul Fresh Corner, marcand un nou capitol in lumea restaurantelor on-the-go. Imediat dupa, a fost lansat primul Fresh Corner din afara tarii, la Ploiesti. In 2018, 500 de Fresh Corner primeau clientii aflati in miscare in noua tari diferite, iar cel de-al 1.000-lea restaurant a fost deschis in 2021. Cererea pentru produsele Fresh Corner a crescut constant: in 2016, numarul de cesti de cafea vandute prin intermediul retelei a ajuns la 40 de milioane pe an. In Ungaria, vanzarile de cafea au depasit pragul de 10 milioane in 2023, odata cu integrarea in portofoliu a specialitatilor de cafea de inalta calitate pe baza de Arabica si Robusta. Si in Romania Fresh Corner a ajuns si mai aproape de consumatori odata cu lansarea propriului blend de cafea, cand handbalista Crina Pintea a devenit imaginea brandului. Selectia de hotdogi de la MOL Numarul de hotdogi vanduti prin retea a ajuns la 10 milioane in 2020, iar in 2024, hotdogii Fresh Corner - preparati cu faimosii carnati de porc Pick - au aparut in multe magazine alimentare din Ungaria. Gama de hotdogi include o selectie de hotdogi disponibili permanent, completata de un sortiment sezonier limitat care se reimprospateaza la fiecare 4 luni. Aceste editii limitate sunt inspirate din specificul fiecarui sezon si aduc arome noi si combinatii curajoase din care rezulta produse inedite precum hotdogi cu leurda, asiatici, cu bacon sau cu mozzarella si rosii uscate. Dincolo de a oferi produse fresh si de calitate, brandul Fresh Corner sustine si cauze sociale. In 2024, MOL Romania si Fresh Corner au donat 100.000 de euro catre asociatia Daruieste Viata pentru a sustine cooperarea dintre Spitalul Marie Curie si spitalele de renume mondial, Prinses Maxima Centrum din Olanda si St Jude Children's Research Hospital din SUA cu expertiza in tratarea cancerului pediatric.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare