![]() |
27.03.2025, 15:23 Sursa: mediafax.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
ING Bank Romania anunta un parteneriat cu platforma Gen, Stiri, publicatia mass-media disponibila exclusiv in social media ce sprijina informarea corecta a tinerilor din generatia Z cu privire la teme economice. ING Bank va sprijini Gen, Money, o noua rubrica marca Gen, Stiri, unde redactia Gen va publica noutati din domeniul economic si va explica termeni financiari pe limbajul Gen Z. Din luna aprilie, ING Bank Romania va sustine si o noua editie a Caravanei Civice Gen, Stiri, care va aduce ateliere de implicare civica si sanatate financiara in 8 orase din tara. Conform unei consultari realizate pe Instagram printre membrii comunitatii Gen, Stiri, tinerii Gen Z sunt preocupati de inflatie (44%), somaj (21%) si de impactul taxelor mari asupra propriilor finante (25%). Cu toate acestea, 20% dintre Gen Z declara ca nu inteleg suficient de bine informatiile despre economie sau ca au nevoie de mai multe explicatii (45%), in timp ce doar 16% dintre Gen Z urmaresc stirile economice zilnic. ING Bank Romania si Gen, Stiri anunta lansarea unui parteneriat de durata, cu scopul cresterii nivelului de informare si de educatie pe teme financiare a tinerilor. In cadrul parteneriatului, ING Bank Romania va sustine noua rubrica Gen, Money, care va acoperi subiecte economice de actualitate si va explica termenii financiari pe limbajul tinerilor. Conform datelor ING Bank Romania, tinerii Gen Z prefera, intr-o proportie semnificativa, sa plateasca cu telefonul (49%), spre deosebire de adulti unde doar 1 din 3 adopta acest comportament financiar. In plus, tinerii cu varsta intre 18 si 24 de ani au un comportament orientat catre economisire, 34% dintre acestia avand un cont de economii deschis. Desi este generatia cea mai deschisa la servicii bancare digitale, cei mai multi dintre tineri au nevoie sa inteleaga mai bine notiunile de baza despre economie. O consultare realizata pe Instagram printre membrii comunitatii, la care au raspuns peste 4.000 de tineri, arata ca reprezentantii Gen Z sunt preocupati de inflatie (44%), somaj (31%) si de impactul taxelor mari (25%). Insa doar 1 din 3 a declarat ca isi planifica bugetul periodic si aproximativ 1 din 2 reuseste sa economiseasca lunar. In plus, 39% simt ca nu reusesc sa isi organizeze bine cheltuilelile. Conform aceluiasi public, stirile economice sunt citite zilnic doar de 16% dintre respondenti, restul declarand fie ca nu sunt interesati de aceste subiecte (18%) sau ca urmaresc numai cand apare ceva important (66%). Doar 1 din 3 dintre urmaritorii Gen, Stiri care au raspuns la chestionar crede ca intelege corect stirile economice, marea majoritate precizand ca are nevoie de mai multe explicatii (45%) sau ca nu inteleg suficient aceste subiecte (20%). "Generatia Z este probabil cea mai fluenta digital generatie, iar acest lucru se transpune in comportamentul lor cu privire la produsele de banking. Prin urmare, ne dorim sa le oferim claritate si o intelegere corecta a universului financiar in care incep sa paseasca. Fie ca sunt inca studenti sau deja la primul job, credem ca e important sa aiba acces la stiri si continut educational scris pe limba lor, care sa ii ajute sa capete educatia necesara pentru a deveni autonomi financiar. Am urmarit cu admiratie modul in care comunitatea Gen,Stiri a reusit sa traduca pe intelesul tinerilor subiecte de actualitate si ne bucuram ca, prin acest parteneriat, vom aduce mai aproape de ei concepte din lumea economica," a declarat Silvia Jalea, Director de Comunicare Corporate ING Bank Romania. Gen, Stiri este o initiativa de informare a tinerilor din generatia Z ce publica stiri si informatii exclusiv in social media, in formate ce sunt usor de urmarit si de inteles de tineri. In prezent, comunitatea Gen, Stiri numara peste 167.000 urmaritori pe Instagram si peste 90.000 urmaritori pe TikTok. "Platforma de jurnalism Gen, Stiri isi propune zi de zi sa creeze continut util si usor de inteles de catre tinerii romani pe teme relevante si importante din societate. Alaturi de o echipa alcatuita exclusiv din redactori cu varsta intre 20 si 25 de ani, ajungem lunar la peste 3 milioane de tineri pe care ii ajutam sa fie putin mai bine informati si mai atenti la lumea din jurul lor. Cu ajutorul ING Bank si a noii rubrici, Gen, Money, vom reusi sa crestem si nivelul de educatie financiara a acestor tineri si, implicit, gradul lor de autonomie financiara pe termen lung," a completat Teodor Tita, co-fondator Gen, Stiri. Parteneriatul dintre ING Bank Romania si Gen, Stiri include si sprijinirea Caravanei Civice Gen, Stiri, un proiect menit sa sustina cresterea gradului de educatie civica, bazat in special pe informarea corecta din spatiul public si identificarea fake news sau a dezinformarii. In completare, echipa de frauda ING Bank Romania va fi prezenta la intalniri pentru a vorbi, in contextul dezinformarii, si despre frauda online si cum tinerii pot fi vulnerabili sau se pot proteja. Caravana Civica Gen, Stiri va fi organizata in perioada aprilie - iunie 2025, in 8 orase ale tarii (Suceava, Iasi, Bacau, Brasov, Constanta, Pitesti, Craiova si Oradea). Despre ING Bank Romania ING Bank Romania este parte a ING Group, institutie financiara internationala globala, care ofera servicii bancare unui numar de peste 38 de milioane de clienti individuali, companii sau institutii din peste 40 de tari. Infiintata in 1994, ING Bank Romania este in prezent o banca universala, oferind produse si servicii tuturor categoriilor de clienti - companii mari si mici, institutii financiare, mici antreprenori si persoane fizice. ING Bank Romania este singura banca cu o crestere organica din top 10 banci locale dupa active, fara achizitii de portofolii de clienti sau alte banci. ING Bank Romania este o banca universala cu peste 1,9 milioane de clienti din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate si Wholesale Banking. Misiunea ING este aceea de a-i sustine pe oameni sa fie cu un pas inainte, in viata si in afaceri. Despre Gen, Stiri Gen, stiri este un proiect in crestere, lansat in 2021 pentru a aduce stirile mai aproape de tineri. Observand ca acestia se informeaza mai mult de pe retelele sociale decat din surse traditionale, am format o echipa de tineri (18-24 ani) care traduc si creeaza continut original adaptat pentru Instagram si TikTok. Cu peste 160.000 de urmaritori pe Instagram si peste 90.000 pe TikTok, proiectul ajunge lunar la milioane de tineri si a devenit una dintre principalele surse de informare pentru ei.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.