×

Accesează
contul existent

Companii

Companiile de handling de pe Otopeni au pierdut 300 de angajati in ultimii patru ani, insa...

Companiile de handling de pe Otopeni au pierdut 300 de angajati in ultimii patru ani, insa veniturile au crescut cu 15%

08.08.2024, 00:07 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Companiile de handling de pe Otopeni, care asigura toate serviciile de care beneficiaza pasagerii si companiile aeriene pe aeroport, au pierdut in jur de 300 de angajati in perioada 2019-2023, potrivit datelor Ministerului de Finante. Aceste companii asigura toate serviciile de care beneficiaza pasagerii si companiile aeriene pe un aeroport de la check-in, catering, bagaje, transport in cadrul aeroportului pana la combustibil si intretinerea aeronavelor, toate aceste servicii sunt oferite de companiile de handling. Desi companiile de handling au pierdut 300 de angajati in aceasta perioada, cifra de afaceri cumulata a acestor firme a crescut cu 15% in perioada 2019-2023. Sezonul de vara este cel mai aglomerat in ceea ce priveste numarul de curse, dar si perioada din an cu cele mai multe intarzieri si anulari de zboruri. Companiile aeriene invoca de cele mai multe ori motivul lipsei fortei de munca din aeroporturi pentru intarzierea multor zboruri. In pandemie, multe companii de handling si aeroporturi au renuntat la o parte din personal din cauza crizei pandemice.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare