×

Accesează
contul existent

Eveniment

Dan Panciu, fondatorul companiei FDP (Fabrica de Profile), vine la conferinta Cei mai mari jucatori...

Dan Panciu, fondatorul companiei FDP (Fabrica de Profile), vine la conferinta Cei mai mari jucatori din economie, organizata de Ziarul Financiar pe 17 iunie

13.06.2025, 14:18 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Dan Panciu, fondatorul FDP (Fabrica de Profile), va fi prezent pe 17 iunie la conferinta ZF Cei mai mari jucatori din economie 2025 - De la local la international: Cum incurajam exportul si investitiile in strainatate ale companiilor romanesti?

Dan Panciu a terminat Facultatea de Transporturi, in cadrul Universitatii Politehnica din Bucuresti si este fondatorul companiei FDP (Fabrica de Profile). Din 2011 a pus bazele brandului FDP - producator de profile decorative din poliuretan si polistiren laminat, devenit astazi cel mare producator din industrie din Romania.

De la inceputul anului 2025, fabrica FDP si-a digitalizat, robotizat si eficientizat facilitatile, dublandu-si astfel capacitatea de productie - investitie in valoare de peste 2 milioane de euro.

Cu un portofoliu extins in pietele de real estate, retail sau HoReCa, atat in Romania, cat si la nivel international in tari precum Germania Franta, Italia, Bulgaria sauLuxemburg, FDP a inregistrat in 2024 o cifra de afaceri de peste patru milioane de euro.

Editia din acest an a conferintei Cei mai mari jucatori din economie isi propune sa abordeze teme precum:

¬ Care sunt principalele provocari cu care se confrunta companiile locale in aceasta perioada?

¬ Care au fost solutiile pe care le-a gasit mediul de business pentru a putea trece peste cele mai dificile momente?

¬ Cum face fata mediul de business provocarile economice din ultima perioada?

¬ Cum pot ajunge companiile locale jucatori regionali?

¬ Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmeze?

¬ Care este cea mai buna strategie pentru a ataca noi piete?

¬ De ce ar trebui sa tina cont companiile cand intra intr-o piata noua? La ce ar trebui sa fie atente?

¬ Ce pot invata companiile locale de multinationale privind expansiunea pe alte piete?

¬ Cum isi structureaza businessul companiile multinationale in functie de pietele in care sunt prezente?

¬Cum pot concura companiile locale cu jucatorii regionali?

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare