×

Accesează
contul existent

Companii

Eduard Alexianu, Merlins Beverages: Eu cred ca ar trebui sa ne uitam la nivel global, si la...

Eduard Alexianu, Merlins Beverages: Eu cred ca ar trebui sa ne uitam la nivel global, si la americani, polonezi, concurenti , companii din alte domenii. Visul nostru este sa fim prezenti si sa acoperim la nivel global cu brandurile noastre, cat mai multe teritorii

13.10.2025, 14:22 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Eu cred ca ar trebui sa ne uitam la nivel global, si la americani, polonezi, concurenti , companii din alte domenii. Visul nostru este sa fim prezenti si sa acoperim la nivel global cu brandurile noastre, cat mai multe teritorii, a spus Eduard Alexianu, director de dezvoltare, Merlins Beverages, in cadrul Conferintei ZF Branduri Romanesti 2025.

"Eu cred ca ar trebui sa ne uitam la nivel global, si la americani, polonezi, concurenti , companii din alte domenii. Noi nu suntem o corporatie, suntem un business de familie. Organizatia a crescut si ca numar de angajati in cei 14 ani de la infiintarea companiei si cei 10 ani de pe piata de bauturi racoritoare. Am incercat, nefiind o corporatie si lucrand cu foarte multe corporatii, sa analizam exemplele mai putin fericite si sa nu le aplicam si sa implementam exemplele bune din corporatii. Visul nostru este sa fim prezenti si sa acoperim la nivel global cu brandurile noastre, cat mai multe teritorii."

Ce a mai spus Eduard Alexianu, director de dezvotlare, Merlins Beverages:

In ceea ce priveste exportul, a reusit sa spargem o bariera si sa fim un mic ambasador in cele 10 tari in care activam, exceptie piata domestica din Romania, cu brandul Vitamin Aqua in principal, dar si cu Pop Cola si Merlins Lemonade. Astfel, am reusit sa fim un mic ambasador in relatia, care functioneaza cu deficit comercial, intre Romania si Polonia.

Industria de bauturi racoritoare, fiind produse grele, nu s-ar putea produce tot aici, dar brandul ramane romanesc.

De la inceputul businessului nostru niciodata nu ne-am gandit la bani. Tot ce am facut a fost in beneficiul brandului, de a crea un nume si o sonoritate in piata de bauturi racoritoare si am reusit, avand 95% cota de piata pe segmentul apa cu vitamine, 35% pe segmentul de limonada si undeva sub 2% pe segmentul de bauturi negre de tip Cola.

Noi de la inceput ne-am concentrat pe partea de dezvoltare si calitate a produsului si am reusit sa scoatem dintr-o stigmatizare pe care o auzim tot mai des, ca bauturile racoritoare sunt rele sau au zahar.

La nivel de B2B suntem romani, companie 100% romaneasca, insa B2C nu am simtit nevoia sa comunicam acest aspect pentru ca stigmatizarea brandurilor romanesti a fost in a face produse low cost o buna perioada de timp pe segmentul bauturilor racoritoare si am venit din 2015 cu un produs premium accesibil, care a depasit standardele de imaginatie ale consumatorului roman.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare