×

Accesează
contul existent

Zf 24

eMAG tinteste vanzari de 940 mil. lei de Black Friday, plus 44 mil. lei. Tudor Manea, CEO-ul...

eMAG tinteste vanzari de 940 mil. lei de Black Friday, plus 44 mil. lei. Tudor Manea, CEO-ul grupului: "Aducem 1,5 milioane de oferte la cel mai mic pret din an si solutii de finantare fara dobanda"

03.11.2025, 15:08 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

eMAG, cel mai mare retailer online de pe plan local, tinteste vanzari de 940 de milioane de lei in editia de anul acesta a evenimentului de Black Friday, in crestere cu 44 de milioane de lei fata de recordul stabilit in 2024. Compania se bazeaza pe un interes crescut al consumatorilor, care si-au alocat bugete mai mari, si pe o suita de oferte de finantare si produse speciale noi, inclusiv abonamente la energie si bilete la festivaluri.

"De Black Friday, eMAG aduce cel putin 1,5 milioane de oferte la cele mai mici preturi din an. Pentru ca toti clientii nostri sa poata profita la maximum de aceste oferte, am pregatit solutii de finantare fara dobanda: buget de cumparaturi in MyWallet de pana la 10.000 de lei pentru pana la 12 rate prin eMAG plus un voucher de 50 de lei pentru prima comanda platita prin acest serviciu", a declarat Tudor Manea, CEO al eMAG Group.

Editia Black Friday de anul acesta, a 15-a la numar, va avea loc pe 7 noiembrie, iar compania estimeaza livrarea tuturor comenzilor plasate in acea zi pana la data de 22 noiembrie.

Consumatorii si-au alocat bugete mai mari

Desi intrebarea privind interesul pentru eveniment apare an de an, datele eMAG arata o intentie de cumparare solida. "Chiar am citit recent un articol care spunea de ce ii mai pune lumea aceasta intrebare dupa atatia ani in care e clar ca exista interes pentru Black Friday. Dar noi, pentru ca ne bazam foarte mult pe date in tot ceea ce facem, studiem interesul de Black Friday in fiecare an", a declarat Irina Pencea, general manager, eMAG Romania, Bulgaria si Ungaria.

Conform studiilor din acest an, 6 din 10 cumparatori stiu deja ce produse doresc, iar jumatate dintre ei sunt prezenti la startul evenimentului. Noutatea este legata de bugetul alocat:

Iata citatul complet din transcriere:

"Dar ceea ce este nou acum este o crestere a celor care au un buget alocat de cumparaturi mai mare. (...) Oamenii vor veni sa gaseasca cel mai bun pretul din an. Daca in alta perioada au fost retinuti, acesta este momentul in care vor veni sa vada, daca au cu adevarat ceva de cumparat, ce pret pot obtine pentru el" , a explicat Irina Pencea.

Categoriile care inregistreaza cea mai mare crestere a intentiei de cumparare fata de anul trecut sunt incaltamintea (aproape 4 puncte procentuale), electrocasnicele mici si hainele, reflectand diversificarea comertului online.

De la 400.000 de telefoane la energie electrica si 40.000 de bilete la festivaluri

Pentru a sustine cererea, eMAG a pregatit 2,2 milioane de oferte, dintre care 1,5 milioane la cel mai bun pret din an, conform companiei.

"Avem televizoare, care sunt importante de asemenea, poate ca este produsul erou in fiecare an de Black Friday. Avem produse din zona de fashion, mult mai multe decat anul trecut. Cosmetice, de asemenea mult mai multe decat anul trecut. Smartphone-uri si gadget-uri, laptopuri si echipamente IT, dar si produse pentru casa si bricolaj - un milion de produse anul acesta", a detaliat Irina Pencea informatiile despre stocurile de Black Friday.

Mai exact, eMAG a pregatit stocuri de 600.000 de electrocasnice mici, 1,5 milioane articole de imbracaminte, 3,5 milioane produse cosmetice, 400.000 de smartphone-uri si gadget-uri, 150.000 de laptopuri si echipamente IT, 120.000 de frigidere si masini de spalat si un milion de produse pentru casa si bricolaj.

O componenta importanta a editiei Black Friday de anul acesta o reprezinta extinderea gamei de produse speciale. Printre noutati se numara:

Peste 40.000 de bilete la festivaluri (Untold, Electric Castle, Summer Well, Beach, Please!), cu preturi de la 10 lei si reduceri de pana la 90%. Echipamente oficiale ale cluburilor de fotbal din Liga 1 (Dinamo, Rapid, Universitatea Craiova). Peste 5.000 de abonamente la platforme de streaming. Peste 25.000 de abonamente si servicii medicale. Peste 7.000 de vouchere de bilete de avion cu 45% reducere. Abonamente la energie electrica (pret preferential de 1 leu/kW si 100 de lei reducere in primele 6 luni). 600 de pachete de fotovoltaice si pompe de caldura.

Se mentin si ofertele din anii trecuti, precum 21 kg de aur, 126 de masini si peste 100 de tone de carne de porc.

Pentru a facilita achizitiile, eMAG a extins limita de credit in MyWallet la 10.000 de lei, disponibila pentru 3 milioane de clienti, care pot plati in 12 rate fara dobanda. "Tocmai am ridicat pragul la 10.000 de lei (...) Pana acum, aveam, de obicei, limite de 4.000 de lei si am facut o mare crestere de valoare oferita clientilor", a completat Tudor Manea.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare