×

Accesează
contul existent

Companii

EXCLUSIV ZF. Dispare Brico Depot din Romania: reteaua intra in grupul Altex si se pregateste de...

EXCLUSIV ZF. Dispare Brico Depot din Romania: reteaua intra in grupul Altex si se pregateste de rebranding, chiar inainte de startul Black Friday 2025

13.10.2025, 17:06 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Unul dintre cele mai cunoscute branduri din bricolaj dispare din Romania. Brico Depot, retea prezenta pe piata din 2014, va fi rebranduita in perioada urmatoare, dupa integrarea completa in grupul Altex Romania. Procesul vine in contextul lansarii campaniei Black Friday 2025, care incepe pe 30 octombrie si dureaza trei saptamani, o premiera pentru toate brandurile grupului - Altex, Media Galaxy si Brico Depot.

"Brandul Brico Depot apartine Kingfisher si va fi inapoiat acestuia. Rebrandingul va fi comunicat la momentul potrivit, dar clientii nu vor simti o diferenta in calitate sau servicii. Din contra, ne dorim sa ridicam standardele cel putin la nivelul Altex", a declarat Raul Filip, director adjunct Altex Romania.

Dupa integrarea in Altex, Brico Depot functioneaza ca parte a unui ecosistem care include si Media Galaxy, dar fiecare brand isi pastreaza identitatea si categoriile de produse. "Avem trei branduri - Altex, Media Galaxy si Brico - fiecare cu propria strategie. Nu se vor uni intr-un singur magazin, insa vor exista locatii unde toate sunt prezente in acelasi complex comercial", a explicat Filip.

Black Friday 2025 aduce, astfel, prima campanie comuna pentru toate cele trei retele. In perioada 30 octombrie - 19 noiembrie, clientii vor putea accesa ofertele in magazinele fizice si online, pe platformele digitale si in aplicatiile dedicate. Campania este una dinamica, cu oferte care se actualizeaza saptamanal si cu stocuri suficiente pe toata durata ei.

"Clientii pot cumpara fara grija ca produsele se epuizeaza in primele minute. Fiecare canal - magazin, site sau aplicatie - ofera avantaje specifice. Experienta de cumparare a fost simplificata, iar timpii de livrare sunt mai scurti", a spus Filip.

Altex estimeaza o crestere a vanzarilor in aceasta editie de Black Friday fata de anul trecut. "Campania este mai asteptata ca oricand, pe fondul contextului economic actual. Clientii sunt mai atenti, se documenteaza mai mult, compara ofertele si asteapta momentul potrivit. Estimam o crestere a vanzarilor la final de an, peste nivelul din 2024", a afirmat Filip.

Reteaua Brico Depot, cunoscuta pentru magazinele sale de mari dimensiuni, isi va continua activitatea sub noul brand si va fi parte activa din strategia de expansiune a grupului. "Pentru urmatorii ani avem in plan intre 7 si 10 magazine noi anual, atat Altex, cat si Brico Depot. Ne dorim o retea mai eficienta, cu unitati moderne si o experienta de cumparare unitara", a adaugat oficialul.

Pe langa investitiile in expansiune, compania a implementat un sistem informatic nou, menit sa optimizeze logistica si disponibilitatea produselor in timp real. Clientii pot achizitiona produse si in rate fara dobanda, fie prin bancile partenere, fie prin serviciul de finantare Credex, disponibil online si in magazine.

Rebrandingul Brico Depot va fi anuntat oficial dupa finalizarea etapelor administrative, insa surse din piata indica faptul ca noul brand va fi aliniat cu identitatea vizuala a Altex. Practic, numele Brico Depot dispare, dar magazinele vor continua sa functioneze in aceleasi locatii, cu o oferta extinsa in zona de bricolaj, constructii si amenajari.

"Clientii nu trebuie sa se astepte la schimbari majore in ceea ce priveste sortimentul. Vom completa gama acolo unde este nevoie - de exemplu, la bucatarii sau electrocasnice - pentru a oferi un serviciu complet, dar nu vom modifica profilul de bricolaj al magazinelor", a spus Filip.

Pentru grupul Altex, integrarea Brico Depot reprezinta o miscare strategica ce consolideaza pozitia pe piata de retail si deschide accesul la noi segmente de clienti. Black Friday devine, astfel, un test important pentru eficienta noului model de business, care imbina electro-IT-ul cu bricolajul si serviciile de finantare.

Intr-o perioada in care consumul este marcat de prudenta, retailerul mizeaza pe experienta, accesibilitate si campanii coordonate. "Avem un portofoliu divers, o retea extinsa si capacitatea logistica de a sustine cererea ridicata. Pentru noi, Black Friday nu este doar o campanie, ci o demonstratie de incredere fata de clienti", a incheiat Raul Filip.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare