04.11.2025, 16:20 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
¬ Pentru a schimba perceptia in randul consumatorilor straini, Romania, atat statul, cat si mediul privat, trebuie sa construiasca o strategie la nivel national pe termen scurt, mediu si lung pentru dezvoltarea industriei vinului si promovarea lui in afara granitelor. In domeniul vinului, Romania este cunoscuta ca o tara care produce vin ieftin, iar acest lucru era valabil pana ca antreprenorii sa se ajute de fonduri europene, din ultimii 10-15 ani, pentru a face investitii in crame, care au condus automat la o crestere a calitatii. "Cu siguranta, vinurile pe care compania mea le produce ajung pe mese si intra in competitie cu vinuri din zone renumite, avem in spate un nume care nu neaparat ne avantajeaza, in sensul in care Romania este privita ca o tara producatoare de vin ieftin, neexportand niciun renume de vin de calitate, calitatea a aparut in ultimii 15-10 ani, odata cu investitiile masive, aderarea la UE si fondurile europene", spune Aurelia Visinescu, fondatoarea cramei cu acelasi nume, prezenta in cadrul conferintei ZF Branduri Romanesti 2025.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
04.11.2025, 11:44
Romania este si in acesta an cel mai mare exportator de cereale din UE si a avut livrari record de...