×

Acum îți gestionezi serviciile
direct din aplicația My Orange

Administrează-ți serviciile din
My Orange,
noua ta aplicație.

Descarcă aplicația My Orange

Din 30 septembrie 2022, poți accesa serviciile Orange sau Orange Romania Communications dintr-o singură aplicație mobilă: My Orange.

Din 30 septembrie 2022, poți accesa serviciile Orange sau Orange Romania Communications dintr-o singură aplicație mobilă:
My Orange.

Autentifică-te în aplicația My Orange cu adresa de e-mail și parola contului tău My Orange Fix, gestionează în continuare serviciile tale de la Orange Romania Communications și bucură-te de o experiență optimizată în ceea ce privește funcționalitățile.

Atenție: dacă folosești contul My Orange Fix în varianta web, de pe desktop sau mobil, totul funcționează ca și până acum, nu sunt modificări.

Dacă ești clientul ambelor companii, folosești o singură aplicație - My Orange. Deocamdată ai cont separat, unul pentru Orange Romania Communications și unul pentru Orange, pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte. Lucrăm la unificarea celor două conturi și te vom ține la curent cu noutățile.

Ce trebuie să știi dacă până acum ai folosit aplicația mobilă My Orange Fix?

Din 30 septembrie 2022, este necesar să descarci și să instalezi pe telefon aplicația mobilă My Orange, care înlocuiește aplicația My Orange Fix.

Aplicația mobilă My Orange Fix nu mai este disponibilă și poate fi dezinstalată.

Nu uita, contul My Orange Fix poate fi accesat în continuare și în varianta web, folosind aceleași date de autentificare.

Lucrăm în continuare la unificarea My Orange Fix și My Orange, varianta aplicație de mobil cât și în varianta browser, te vom ține la curent cu noutățile.

Cum te autentifici în aplicația mobilă My Orange

Cum te autentifici în aplicația mobilă My Orange
1

Din 30 septembrie, descarcă și instalează pe telefon aplicația mobilă My Orange din magazinul de aplicații al telefonului.

Dacă ai deja instalată aplicația My Orange, trebuie să o actualizezi din magazinul de aplicații al telefonului, din 30 septembrie. Vei mai putea folosi aplicația doar după actualizare.

...Mai mult
2

Autentifică-te în aplicație cu aceeași adresă e-mail și parolă pe care le foloseai și pentru aplicația My Orange Fix.

Accesarea contului cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă. Dacă nu ai înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, creează un cont nou.

3

Creează-ți un cont nou My Orange Fix cu care să te autentifici în aplicația My Orange.

Îți creezi un cont foarte ușor aici, cu adresă de e-mail, parolă, codul de abonat și/sau numărul de mobil. Îți adaugi serviciile în cont, apoi le gestionezi și plătești de oriunde, oricând.

4

Dacă ai servicii Orange și Orange Romania Communications, iar contul are aceleași date de autentificare (adresă de e-mail și parolă) atât pentru My Orange, cât și My Orange Fix, vei fi notificat în aplicație și vei putea alege cu ce cont să continui.

Ai și servicii Orange, și servicii Orange Romania Communications?

Ai și servicii Orange, și servicii Orange Romania Communications?

Dacă folosești deja aplicația mobilă My Orange pentru a-ți administra serviciile Orange, este suficient să actualizezi aplicația My Orange după data de 30 septembrie. Vei gestiona serviciile de la ambele companii folosind aceeași aplicație mobilă procedând .

Ce funcționalități regăsești în My Orange

Ce funcționalități regăsești în My Orange

Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Da, este necesar să ștergi aplicația mobilă My Orange Fix și să descarci aplicația My Orange, începând cu data de 30 septembrie.

Atenție: chiar dacă schimbi aplicațiile, contul tău rămâne activ, iar în aplicația mobilă My Orange te conectezi cu aceeași adresă de e-mail și parolă asociate contului tău My Orange Fix.

Vrem să oferim tuturor clienților noștri acces unitar la serviciile lor, dintr-o singură aplicație mobilă. De aceea, am transferat funcționalitățile My Orange Fix în aplicația mobilă My Orange și am simplificat gestionarea serviciilor tale de pe telefonul mobil.

Atenție: contul My Orange Fix varianta browser, de pe desktop sau mobil, este separat și independent de aplicația mobilă. Acesta funcționează ca și până acum, nu sunt modificări.

Accesarea contului My Orange Fix din aplicatie cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă. Dacă foloseai această metodă de autentificare și nu ai completat in cont o adresă de e-mail și parolă, contul tau My Orange Fix s-a dezactivat și va trebui să creezi unul nou, în aplicația My Orange, utilizând o adresă de e-mail și o parolă.

Dacă ești clientul ambelor companii, folosești aceeași aplicație - My Orange.

Deocamdată vei avea cont separat, unul pentru Orange Romania Communications (cont My Orange Fix) și unul pentru Orange (cont My Orange), pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte. Lucrăm la unificarea celor două conturi și te vom ține la curent cu noutățile.

Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange, trebuie să te deconectezi și să te conectezi din nou cu celălalt cont.

Dacă ai servicii la ambele companii, iar contul are aceleași date de autentificare (adresă de e-mail și parolă) atât pentru My Orange, cât și pentru My Orange Fix, ești notificat în aplicație și poți alege cu ce cont să continui.

În primul ecran al aplicației, secțiunea Sumar, poți vedea în partea de sus cu ce cont ești autentificat: My Orange sau My Orange Fix.

Pentru a avea acces la serviciile și facturile Orange Romania Communications, trebuie să te autentifici cu adresa de e-mail și parola contului tău My Orange Fix.

Contul My Orange Fix varianta browser, de pe desktop sau mobil, poate fi folosit în continuare, la fel ca până acum. Acesta rămâne independent de aplicația mobilă. Îl poți accesa de aici.

Da, poți folosi în continuare pagina de plată factură de aici. Contul My Orange Fix, varianta desktop, rămâne independent de aplicația mobilă și îl poți folosi la fel ca până acum.

Te autentifici în aplicația My Orange cu contul tău My Orange Fix. În primul ecran, sectiunea Sumar, vezi totalul de plată pentru codul de abonat selectat și suma de achitat pentru toate codurile de abonat pe care le ai înregistrate în cont. Continuă apăsând Platește și poți alege pentru care cod de abonat vrei să achiti și să salvezi un card nou pentru plăți ulterioare. Plata securizată se va efectua imediat, iar la următoarele plăți vei putea folosi cardul deja salvat.

Poți face o plată sau vizualiza detaliile facturilor tale și din secțiunea Facturi a aplicației.

  • Dacă ai un telefon cu iOS, accesează App Store – Account (în colțul din dreapta sus) și dă scroll până la aplicația My Orange > click pe Update
  • Dacă ai un telefon cu Android:
    • cu servicii Google: accesează Play Store și apasă Update
    • cu servicii Huawei: accesează Huawei App Gallery – și apasă Actualizează
    Dacă în loc de Update sau Actualizează vei vedea butonul Open/Deschide, înseamnă că ai deja ultima versiune a aplicației.

Mai multe detalii despre aplicația My Orange pentru serviciile Orange Romania Communications găsești în Orange Help aici.