Vizualizeaza cosul Finalizeaza
×

My Orange a înlocuit
aplicația mobilă My
Orange Fix

My Orange a înlocuit
aplicația mobilă My
Orange Fix

Acum îți poți administra serviciile Orange și Orange Romania Communications dintr-o singură aplicație mobilă: My Orange.

Descarcă aplicația My Orange

My Orange Fix devine My Orange My Orange Fix devine My Orange

Din 30 septembrie 2022, My Orange a înlocuit vechea aplicație mobilă My Orange Fix, păstrând din aceasta funcționalitățile cu care te-ai obișnuit.

Cum te autentifici
în aplicația My Orange?

Cum te autentifici
în aplicația My Orange?

My Orange Fix devine My Orange My Orange Fix devine My Orange My Orange Fix devine My Orange
Dacă ai doar servicii
Orange Romania Communications:
Dacă ai doar servicii
Orange Romania Communications:

1 Descarcă și instalează pe telefon aplicația My Orange

2 Autentifică-te cu e-mailul și parola de la vechea aplicație
My Orange Fix

My Orange Fix devine My Orange My Orange Fix devine My Orange My Orange Fix devine My Orange My Orange Fix devine My Orange
Dacă ai și servicii Orange,
și servicii Orange Romania Communications:
Dacă ai și servicii Orange,
și servicii Orange Romania Communications:

1 Actualizează aplicația My Orange

2 Autentifică-te cu datele contului pe care vrei să-l accesezi:

  • servicii Orange: e-mail sau număr de telefon și parolă
  • servicii Orange Romania Communications: e-mailul și parola de la
    vechea aplicație My Orange Fix

Despre contul My Orange Fix în varianta web

Despre contul
My Orange Fix
în varianta web

Contul My Orange Fix varianta web nu a suferit modificări. Îl poți accesa de aici, la fel ca până acum, cu e-mailul și parola curente.

My Orange Fix devine My Orange

Ce funcționalități regăsești în My Orange

Ce funcționalități
regăsești în My Orange

Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Vrem să-ți gestionezi mai ușor serviciile de pe telefonul mobil, folosind doar o singură aplicație, așa că am transferat funcționalitățile My Orange Fix în aplicația My Orange.

Atenție: această schimbare a avut loc doar la nivelul aplicației pentru telefonul mobil. Contul My Orange Fix în varianta web este separat și independent de aplicația mobilă. Acesta va continua să funcționeze la fel ca până acum.

De la 1 octombrie 2022 aplicația My Orange Fix a fost dezactivată, așa că o poți dezinstala.

Autentificarea cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă în aplicația My Orange.

Dacă până pe 30 septembrie 2022:

  • ți-ai înregistrat un e-mail și o parolă în vechea aplicație My Orange Fix: te poți autentifica acum cu ele în aplicația My Orange.
  • nu ți-ai înregistrat un e-mail și o parolă: contul tău s-a dezactivat și trebuie să-ți creezi unul nou aici, cu adresă de e-mail, parolă, codul de abonat și/sau numărul de mobil. Îți adaugi serviciile în cont, apoi le gestionezi și plătești de oriunde, oricând.

Momentan vei avea conturi separate pentru serviciile fiecărei companii și le poți accesa pe rând din aplicația My Orange, prin deconectare și reconectare cu datele celuilalt cont, după cum urmează:

Dacă vrei să-ți vezi serviciile Orange:

  • te autentifici în aplicație cu e-mailul sau numărul de telefon și parola de până acum

Dacă vrei să-ți vezi serviciile Orange Romania Communications:

  • te deconectezi de la contul tău My Orange
  • te autentifici cu e-mailul și parola din vechea aplicație My Orange Fix

În cazul în care ambele conturi au aceleași date de autentificare (e-mail și parolă), ești notificat în aplicație și poți alege cu ce cont să continui.

În primul ecran al aplicației, secțiunea Sumar, poți vedea în partea de sus cu ce cont ești autentificat:

  • My Orange (pentru serviciile Orange)
  • My Orange Fix (pentru serviciile Orange Romania Communications

Lucrăm la unificarea celor două conturi și te vom ține la curent cu noutățile.

Te autentifici în aplicația My Orange cu adresa de e-mail și parola din vechea aplicație My Orange Fix.

În primul ecran, secțiunea Sumar, vezi totalul de plată pentru codul de abonat selectat și suma de achitat pentru toate codurile de abonat pe care le ai înregistrate în cont. Continuă apăsând Plătește și poți alege pentru care cod de abonat vrei să achiti și să salvezi un card nou pentru plăți ulterioare.

Plata securizată se va efectua imediat, iar la următoarele plăți vei putea folosi cardul deja salvat. Poți face o plată sau vizualiza detaliile facturilor tale și din secțiunea Facturi a aplicației.

Da, poți folosi în continuare pagina de plată factură de aici. De asemenea, poți plăti factura și din contul My Orange Fix varianta web. Acesta rămâne independent de aplicația pentru mobil și îl poți folosi la fel ca până acum.

  • Dacă ai un telefon cu iOS, accesează App Store – Account (în colțul din dreapta sus) și dă scroll până la aplicația My Orange > click pe Update
  • Dacă ai un telefon cu Android:
    • cu servicii Google: accesează Play Store și apasă Update
    • cu servicii Huawei: accesează Huawei App Gallery – și apasă Actualizează

Dacă în loc de Update sau Actualizează vei vedea butonul Open/Deschide, înseamnă că ai deja ultima versiune a aplicației.