Vizualizeaza cosul Finalizeaza
×

Accesează
contul existent

Tichet de reîncărcare

Orice abonat Orange poate folosi serviciul pentru a programa
reîncărcarea automata lunară a unui cont PrePay, cu opțiune sau Credit.

Tichet de reîncărcare

Orice abonat Orange poate folosi serviciul pentru a programa reîncărcarea automata lunară a unui cont PrePay, cu opțiune sau Credit.

Ce este tichetul de reîncărcare?

Poți să reîncarci numărul tău PrePay cu un tichet de reîncărcare în orice Orange shop, Orange store, magazin partener Orange sau în orice punct în care găsești afișat mesajul “reîncarcare electronică PrePay”. Primești credit de comunicare sau direct minute, SMS și internet, în funcție de nevoile tale. În plus, prelungești perioada activă și pe cea de grație a contului tău.

În cazul în care reîncarci direct cu minute, SMS-uri și internet, perioada de valabilitate a resurselor difera in functie de optiunea aleasa. Verifica lista de optiuni aici.

TVA aplicabil la cumpărarea cartelei SIM sau a tichetului de reîncărcare.

Cum folosesc tichetul de reîncărcare?

Dacă ai un tichet de încărcare a unei cartele Orange PrePay, poți folosi oricare din metodele de mai jos pentru reîncărcare:

222

Formează 222 urmat de codul de reîncărcare, apoi apasă tasta de apelare. Informația se trimite direct către Orange în momentul apelării, iar apelul se oprește automat. Reîncărcarea îți va fi confirmată printr-un mesaj scris.

*122*

Tastează *122*cod de reîncărcare#, apoi apasă tasta de apelare. Informația se trimite direct către Orange în momentul apelării și apelul se oprește automat. Reîncărcarea îți va fi confirmată printr-un mesaj scris.

Intră în aplicația My Orange, alege meniul Reîncărcare PrePay și apoi ramura Reîncarcare cu cod. Introdu numărul de telefon și codul de reîncărcare.

*100#

Apelează *100#, serviciul Self Care, selectează ramura “Reîncărcare” și urmează indicațiile de pe ecran.

Alege creditul care ți se potrivește:

Euro credit Perioada activă (zile) Perioada de grație (zile)
1 15 -
2 15 -
3 15 -
4 30 180
5 - 6 30 300
7 - 11 60 300
12 - 18 90 300
19 - 99 120 300
100 - 200 150 300

*valorile din tabel se referă la reîncărcările cu credit. Pentru a vedea lista de opțiuni disponibile cu minute sau internet intră pe Opțiuni PrePay | Orange.

Întrebări frecvente

Reîncărcarea se efectuează utilizând codul unic de reîncărcare pe care îl gasești pe tichetul primit. Asigură-te că acesta a fost tipărit în fața ta.

Nu există o perioadă de valabilitate a codului de reîncărcare pentru acest tip de reîncărcare.

Poți utiliza codul de reîncărcare o singură dată.

Dacă ai apelat de mai multe ori serviciul de reîncărcare, 222, și nu ai finalizat apelul cu o reîncărcare sau ai introdus de multe ori codul de reîncărcare greșit, accesul la serviciu poate fi restricționat.

Pentru a debloca accesul la acest serviciu, dacă ai achiziționat o cartelă de reîncărcare sau un tichet de reîncărcare pe care vrei să îl utilizezi, apelează Serviciul Clienți la numărul 300 / 0374300300, apel gratuit de pe cartela ta Orange PrePay, sau 300 / 0374300300, apel taxabil valabil în orice rețea de telefonie mobilă sau fixă, iar consultanții Orange te vor ajuta cu deblocarea accesului.

Poți reîncărca numărul unui alt utilizator PrePay utilizând un tichet de reîncărcare prin contul tău Orange sau prin apel la *100#, serviciul Selfcare, apoi meniul “Reîncărcare”. Introdu numărul de telefon al utilizatorului PrePay al cărui cont dorești să îl reîncărci, apoi codul de reîncărcare.