Poți să reîncarci numărul tău PrePay cu un tichet de reîncărcare în orice Orange shop, Orange store, magazin partener Orange sau în orice punct în care găsești afișat mesajul “reîncarcare electronică PrePay”. Primești credit de comunicare sau direct minute, SMS și internet, în funcție de nevoile tale. În plus, prelungești perioada activă și pe cea de grație a contului tău.
În cazul în care reîncarci direct cu minute, SMS-uri și internet, perioada de valabilitate a resurselor difera in functie de optiunea aleasa. Verifica lista de optiuni aici.
TVA aplicabil la cumpărarea cartelei SIM sau a tichetului de reîncărcare.
Dacă ai un tichet de încărcare a unei cartele Orange PrePay, poți folosi oricare din metodele de mai jos pentru reîncărcare:
Formează 222 urmat de codul de reîncărcare, apoi apasă tasta de apelare. Informația se trimite direct către Orange în momentul apelării, iar apelul se oprește automat. Reîncărcarea îți va fi confirmată printr-un mesaj scris.
Tastează *122*cod de reîncărcare#, apoi apasă tasta de apelare. Informația se trimite direct către Orange în momentul apelării și apelul se oprește automat. Reîncărcarea îți va fi confirmată printr-un mesaj scris.
Intră în aplicația My Orange, alege meniul Reîncărcare PrePay și apoi ramura Reîncarcare cu cod. Introdu numărul de telefon și codul de reîncărcare.
Apelează *100#, serviciul Self Care, selectează ramura “Reîncărcare” și urmează indicațiile de pe ecran.
Euro credit | Perioada activă (zile) | Perioada de grație (zile) |
---|---|---|
1 | 15 | - |
2 | 15 | - |
3 | 15 | - |
4 | 30 | 180 |
5 - 6 | 30 | 300 |
7 - 11 | 60 | 300 |
12 - 18 | 90 | 300 |
19 - 99 | 120 | 300 |
100 - 200 | 150 | 300 |
Întrebări frecvente