Știu mereu cine mă apelează

Serviciul Mesagerie Vocală

  • Căsuță vocală și Non Stop
  • Notificări prin SMS

Primești mesajele de la prietenii tăi chiar și atunci când nu ești disponibil cu serviciul Mesagerie Vocală de la Orange. Ești notificat de fiecare dată când ai primit un mesaj nou atât pe telefonul mobil, cât și pe cel fix de la Orange.

Beneficiile căsuței vocale

Ai acces la mesajele primite de la prietenii tăi cât timp ai fost indisponibil și primești notificări pentru fiecare în parte. În plus, îți poți personaliza setările Mesageriei Vocale în funcție de nevoile tale. Poți alege:

  • Codul de accesare a mesageriei vocale (necesar când apelezi Mesageria Vocală formând numărul lung 0744 945 550
  • Mesajul de întâmpinare (pe care îl aud cei care îți lasă un mesaj)
  • Metoda de notificare (vocală sau prin mesaje scrise)
  • Dezactivarea/reactivarea serviciului Non Stop
  • Limba de comunicare (română/engleză)
Cum activez căsuța vocală?

Serviciul Mesagerie Vocală se activează implicit tututor clienților Orange, abonați sau deținători de cartele Prepay. Pentru a consulta Mesageria Vocală, trebuie să apelezi numărul scurt 555 sau numărul lung 0744 945 550.

Dacă apelezi numărul lung de acces, trebuie să introduci numărul căsuței tale vocale (adică numărul tău Orange) și apoi, pentru identificare, codul de accesare al acesteia.

După activarea Mesageriei Vocale poți:

  • Asculta mesajele primite (tasta 1 în Meniul Principal)
  • Modifica setările căsuței tale vocale (tasta 2 în Meniul Principal)
  • Transmite un mesaj vocal (tasta 3 în Meniul Principal)
Cât costă Mesageria vocală?

Apelul de consultare la 555, precum și notificarea trimisă de căsuța ta vocală, nu te costă nimic.

Apelul de consultare, formând 0744 945 550, are tariful unui apel în rețea.

Dacă folosești serviciul în roaming:

  • Apelurile primite în Mesageria Vocală sunt gratuite, indiferent de țara vizitată
  • Pentru a verifica Mesaeria vocală, apelează numărul lung 0744 945 550. Aceste apeluri se taxează cu tariful unui apel de roaming către România.

Întrebări frecvente

Atunci când cineva te sună și apelul său este redirecționat către serviciul Mesagerie Vocală, acesta îți poate lăsa sau nu un mesaj. În cazul în care nu se înregistrează efectiv un mesaj, vei primi o notificare de apel pierdut.

De asemenea, vei primi un mesaj scris cu informații: numele apelantului, data și ora apelului.

Serviciul Non Stop este disponibil din momentul creării căsuței vocale, odată cu activarea abonamentului, sau la primul apel inițiat de pe cartela ta Orange PrePay. Accesul la serviciu, precum și mesajele scrise de notificare, nu te costă nimic

Dezactivarea serviciului Non Stop se face prin apel la 555.

Prin intermediul serviciului Mesagerie Discretă poți transmite un mesaj vocal chiar dacă destinatarul se află în aria de acoperire și telefonul său este deschis. Telefonul nu va suna, mesajul înregistrându-se direct în căsuța vocală. După înregistrare, destinatarul va fi notificat de către Mesageria Vocală cu privire la noul mesaj.

Pentru a accesa serviciul, apelează numărul scurt 500. Mai departe formează numărul destinatarului și înregistrează mesajul pe care vrei să-l transmiți. La scurt timp, vei auzi o confirmare de transmitere, iar destinatarul va fi notificat cu privire la noul mesaj, fără a primi efectiv apelul tău.

Apelul tău de înregistrare, indiferent de numărul de acces format, are tariful unui apel în rețea.

sus