×

Servicii

Mesageria
Vocală

Căsuța vocală și notificări prin SMS

Servicii

Mesageria
Vocală

Căsuța vocală și notificări prin SMS

Modifică din My Orange
Mesagerie Vocala

De ce să folosești serviciul Mesagerie Vocală?

Ai acces la mesajele primite de la prietenii tăi cât timp ai fost indisponibil și primești notificări pentru fiecare în parte.

Cât costă Mesageria vocală?

Apelul de consultare la 555, precum și notificarea trimisă de căsuța ta vocală, sunt gratuite.

Apelul de consultare la numărul lung 0744 945 550, indiferent de pe ce număr apelezi mesageria vocală, se taxează ca un apel în rețea, conform tarifului aferent, sau consumă din minutele Orange incluse în abonament, dacă mai ai minute disponibile.

card Created with Sketch.

Cum folosesc căsuța vocală?

1Se activează implicit tututor clienților Orange

Dacă pe numarul tău Mesageria Vocala nu este încă activă, o poți activa prin apel la *100# sau prin My Orange.

2O poți consulta la 555 sau 0744 945 550

Dacă apelezi numărul lung de acces, trebuie să introduci numărul tău Orange și apoi, pentru identificare, codul de accesare al acesteia.

3După activarea Mesageriei Vocale poți:
  • Ascultă mesajele primite
  • Modifică setările căsuței tale vocale
  • Transmite un mesaj vocal

Întrebări frecvente

Mai mult

Ce înseamnă serviciul Non Stop?

Mai mult

Care este perioada de valabilitate a mesajelor primite?

Mai mult

Cum se poate activa și cât costă serviciul Non Stop?

Mai mult

Ce înseamnă serviciul de Mesagerie Discretă?

Mai mult

Cât costă Mesageria vocală în roaming?

Mai mult

Cum folosesc serviciul de Mesagerie Discretă și cât costă?

Mai mult

Cum dezactivez serviciul de Mesagerie Vocală?

Mai mult

Întreabă, răspunde, colaborează în Comunitatea Orange.

Ai primit de la 3577 mesajul de mai jos,
care confirmă migrarea la rețeaua Orange?

„Bun venit la Orange! De acum te vei bucura de reteaua mobila cea mai rapida si cu cea mai mare acoperire din Romania. Aceasta schimbare nu implica modificarea ofertei sau conditiilor comerciale de care beneficiezi. Detalii la HelloFix.ro sau la 0374300300 - Serviciul Clienti.”

Atunci ar trebui să știi că:

  • Pentru a activa și dezactiva mesageria vocală este necesară apelarea Serviciului Clienți la numărul 300 (apel gratuit din rețeaua Orange).
  • Pentru a beneficia de serviciul Non-Stop este nevoie de activarea redirecționării apelurilor către mesageria vocală (555 sau 0744 945 550) pentru cazurile când nu poți răspunde, telefonul tău sună ocupat, este închis sau se află în afară ariei de acoperire a rețelei, ori pentru toate apelurile primite.
  • Îți vei mai putea consulta mesageria vocală la vechile numere 177 sau 0766 177 177 doar dacă ai inițializat-o înainte de migrare și nu ai dezactivat-o înainte de acest moment.
  • Redirecționarea apelurilor către vechile numere ale mesageriei vocale (177 sau 0766 177 177) nu mai este posibilă din telefon.

Cât costă Mesageria vocală?

Apelul de consultare la 177, precum și notificarea trimisă de căsuța ta vocală, sunt gratuite.

Apelul de consultare la numărul lung 0766 177 177, indiferent de pe ce număr apelezi mesageria vocală, se taxează ca un apel în rețea, conform tarifului aferent, sau consumă din minutele incluse în abonament, dacă mai ai resurse disponibile în acesta.

card Created with Sketch.

Cum folosesc căsuța vocală?

1 Îți activezi mai întâi Mesageria vocală prin apelarea numărului 177 și introducerea codului de acces (inițial acesta este 12345).

2 Îți configurezi și îți personalizezi Mesageria vocală.

3 Îți consulți Mesageria vocală printr-un apel la 177 sau 0766 177 177. Când apelezi numărul lung, Mesageria vocală îți va solicita introducerea numărului tău de telefon și codul de acces.

După activarea Mesageriei vocale ai posibilitatea:

  • Să asculți mesajele primite
  • Să modifici setările căsuței tale vocale
  • Să transmiți un mesaj vocal

Numărul maxim de mesaje (voce, fax și fax cu adnotare vocală): 50;
Durata maximă a unui mesaj voce: 5 minute;
Durata maximă a unei adnotări vocale atașate unui mesaj fax: 5 minute;
Numărul maxim de pagini fax ce pot fi recepționate într-un apel: 10 pagini;
Numărul total de pagini fax ce pot fi recepționate: 99 pagini;
Durata mesajului de întâmpinare: 20 secunde;
Perioada de păstrare a mesajelor voce și fax redate: 7 zile;
Perioada de păstrare a mesajelor voce și fax neredate: 30 zile;
Redirijarea apelului spre Mesageria Vocală: după 20 secunde.

sus